Riječki Autotrolej u novim problemima: Zbog nedostaka vozača manje vožnji i na gradskim i prigradskim linijama

Foto: Tramtam/Wikimedia

Riječki javni prijevoznik Autotrolej priopćio je da nema na raspolaganju i ne može pronaći dovoljno vozača autobusa, pa je u siječnju privremeno već izmijenjen vozni red i smanjen broj polazaka na gradskim linijama, a od ponedjeljka, 11. veljače mijenjaju se i vozni redovi prigradskih linija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izgorio i šesti autobus riječkog Autotroleja: Obersnel za održavanje gradskih autobusa nema, za obnovu Galeba ima

Određeni vozni redovi sada imaju manji broj polazaka, neke linije su spojene, dok je nekim linijama skraćeno razdoblje prometovanja. I na gradskim i na prigradskim linijama će se u najfrekventnijim razdobljima, u vrijeme dolaska i odlaska građana na posao i u škole, zadržati postojeći broj polazaka.

Iz Autotroleja su obrazložili da zbog nedovoljnog broja vozača na tržištu rada to komunalno društvo ne može zaposliti dovoljno profesionalnih vozača te su prisiljeni privremeno izmijeniti vozni red.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ističu da Autotrolej sada raspolaže s najmanjim brojem vozača u posljednjih pet godina te da je s trenutno zaposleno 313 vozača D kategorije, što je čak 29 vozača manje nego u početku 2018. Zanimanje profesionalnog vozača izuzetno je deficitarno, a u Primorsko-goranskoj županiji u evedencijama nema nezaposlenih vozača D kategorije.

Autotrolej stoga natječaje za zapošljavanje vozača objavljuje i u ispostavama Zavoda za zapošljavanje izvan županije, a vozačima osigurava i smještaj.

Uz to, Autotrolej je u dogovoru sa Zavodom za zapošljavanje pokrenuo i financira osposobljavanje 12 nezaposlenih vozača C kategorije za stjecanje D kategorije. Pokrenuta je i prekvalifikacija zainteresiranih nezaposlenih radnika za stjecanje kvalifikacije i polaganje ispita D kategorije za upravljanje autobusom. Autotrolej zapošljava i 12 umirovljenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Komunalno društvo Autotrolej za prijevoz putnika djeluje na području gradova Rijeke, Bakra, Kastva, Kraljevice i Opatije te na području općina Čavle, Jelenje, Klana, Kostrena, Viškovo, Matulji i Lovran. Grad Rijeka u Autotroleju ima najviše, 83,4 posto vlasničkog udjela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.