Od danas se u trgovinama i trgovačkim centrima ograničava broj kupaca. U trgovinama do 10 četvornih metara moći će biti samo jedan kupac, a u trgovačkim centrima svaki kupac treba imati najmanje 16 četvornih metara. U udarnome mjesecu za kupnju gužve su već počele, pa Sindikat trgovine poziva poslodavce da prodavačima osiguraju bolje radne uvjete.
– Da radnici nisu ti koji će morati “praviti reda” u trgovini, nego da to poslodavac organizira dodatnim ili zapošljavanjem ili dodatnim angažmanom zaštitarskih službi ili nekih drugih radnika, pojašnjava Zlatica Štulić, predsjednica Sindikata trgovine Hrvatske, piše HRT.
Prema jučerašnjim podacima u Hrvatskoj je bilo 4 396 novih slučajeva zaraze koronavirusom, što znači da je i dalje pozitivno 40 posto testiranih. Preminule su još 64 osobe. Broj zaraženih premašio je 25 tisuća, na bolničkom je liječenju više od 2 800 pacijenata, a na respiratoru njih 304. Iz Stožera su poručili da će se uspostavljene mjere produljiti i nakon 21. prosinca te apelirali na građane da za blagdane ne idu u posjete.
– Najbolja, najiskrenija želja za sreću i zdravlje i za Božić i za Novu Godinu, ne ići u posjete, i poželjeti svima koji su nam dragi, svojim prijateljima, najbližima, sve najbolje ili telefonom, videoporukom ili nekim sličnim putem. Najbolji način za pokazati koliko nam je do nekoga stalo je ne pozivati ga i ne predlagati mu druženje tijekom epidemije, poručio je jučer ministar Davor Božinović.
U nastavku vam donosimo mjere koje se uvedene od ponoći:
– Broj kupaca odnosno posjetitelja koji istovremeno mogu biti u prodavaonici, odnosno trgovačkom centru ograničava se na sljedeći način:
– u prodavaonicama koje imaju do 10 m2 neto površine prodajnog prostora istovremeno može biti samo jedan kupac; –
za prodavaonice koje imaju od 11 m2 do 100 m2 neto površine prodajnog prostora najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 10 m2;
– za prodavaonice od 101 m2 do 200 m2 neto površine prodajnog prostora najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 12 m2;
– za prodavaonice od 201 m2 do 2.000 m2 neto površine prodajnog prostora najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 16 m2;
– za prodavaonice s više od 2.000 m2 neto površine prodajnog prostora najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 20 m2;
– za trgovačke centre najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 16 m2.
Tekst se nastavlja ispod oglasa