Košarkaški spektakl: Nakon 15 godina u finalu Kupa Krešimira Ćosića Zadar i Cibona…

Foto: fah

Dva najbolja hrvatska kluba sastat će se u finalu hrvatskog košarkaškog kupa. Naime, u finalu ovogodišnjeg izdanja Kupa Krešimira Ćosića za košarkaše igrat će domaćin završnog turnira Zadar i Cibona, nakon što je Cibona u prvom polufinalnom dvoboju svladala Goricu sa 83-73 (21-21, 20-17, 25-17, 17-18), Zadar je u drugom susretu bio uvjerljiv protiv Splita sa 85-75 (24-15, 21-11, 19-21, 21-28).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetimo, Cibona je do sada osvojila sedam hrvatskih kupova, Zadar jedan manje. Međutim,  posljednji Kup Cibosi su osvojili pomalo davne 2013. godine, nakon čega je Tedeschijeva Cedevita uzela šest kupova uzastopno. Zadar je posljednji puta Kup Hrvatske osvojio 2007. godine, inače Zadru je ovo prvo finale Kupa nakon 2016. godine, dok je Cibona u posljednje dvije godine gubila kupove od Cedevite.

Najbolji hrvatski klubovi, Zadar i Cibona, u finalima Kupa sastali su se dosad pet puta, svih pet od 2000. do 2005. godine. U tim su finalima ipak bili uspješniji Zadrani, koji vode sa 3:2.

Podsjetimo, finale Kupa Krešimira Ćosića na rasporedu je u subotu, u Višnjiku, od 17:30 sati. Prvo je to finale Zadra i Cibone nakon 15 godina, što ovom finalu daje posebnu draž.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.