Proglašen pobjednik natječaja za idejno rješenje Hajdukovog tematskog parka “Za sva vrimena”

Foto: fah

Tematski park nogometnog kluba Hajduk “Za sva vrimena” bit će oblikovan u blizini stadiona Poljud od elemenata koji će svojim izgledom činiti slova visine 3,5 metra koja će tvoriti deset metar dugu riječ “Hajduk”, objavljeno je u četvrtak na konferenciji za novinare udruge Naš Hajduk koja je pokretač ovog projekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: fah

Na tim će slovima biti upisana imena donatora koji u sljedećih devet godina doniraju po 7.500 kuna za otkup 24,53 posto dionica kluba.

Autori takvog idejnog rješenja su arhitekti Ozana Ursić i Vedran Kasap kojima je kao pobjednicima natječaja, na koji se prijavilo 18 idejnih rješenja, pripala i nagrada od 25.000 kuna, rekao je voditelj projekta Tomislav Mikulić proglašavajući pobjednika natječaja kojeg je udruga Naš Hajduk raspisala u listopadu ove godine.

Sami elementi bit će izrađeni od tehno betona te prekriveni pločama od mesinga s imenima donatora. Dodatna vrijednost ovoga rješenja je i modularni pristup, odnosno mogućnost naknadnog dodavanja imena. Na elementima se može sjediti, igrati, iskoristivi su u prostoru, a iz samo jedne točke čine natpis Hajduk.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik žirija Branko Franceschi je istaknuo kako je pobjednički arhitektonski uradak u najvećoj mjeri od svih pristiglih prijava ispunio postavljene kriterije i ponudio rješenje koje svojim konceptom objedinjuje tražene spomeničke, identifikacijske i komunikacijske kvalitete.

“Ovim jednostavnim dramatičnim događajem cijeli prostor parka postaje pozornicom izrazitog identifikacijskog (sa nogometnim klubom Hajduk) potencijala za donatore, članove udruge i kluba što će ga svakako činiti splitskom znamenitosti,” rekao je Franceschi.

Po njegovim riječima “sceničnost rješenja postat će kulisom izražavanja privrženosti klubu, prostorom stvaranja uspomena i simbolom zajedništva navijača u epohi društvenih mreža zasnovanih na vizualnoj komunikaciji, kao i svih domaćih i stranih zaljubljenika u nogomet.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Ovako dizajniran tematski park Hajduka postat će strahoviti promotor Splita kao turističke destinacije,” kazao je Franceschi.

Tomislav Mikulić je istaknuo kako je planirano da izvedbena realizacija pobjedničkog rješenja počne u proljeće 2018. godine. “Očekujemo da će izgradnja ovako zamišljenog tematskog parka potaknuti novi val donacija za otkup dionica Hajduka,” kazao je Mikulić.

Vodstvo udruge Naš Hajduk je u listopadu 2016. godine potpisalo ugovor s predstavnicima tvrtke Tommy po kojem od te tvrtke otkupljuje 24,53 posto dionica nogometnog kluba Hajduk u iznosu od 35 milijuna kuna koje mora uplatiti u roku od deset godina. U udruzi Naš Hajduk vjeruju kako će u tematski park do isteka desetogodišnjeg razdoblja za otkup Hajdukovih dionica biti upisana imena oko 5.000 donatora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.