Facebook, Microsoft, Twitter i YouTube jačaju borbu protiv terorističke propagande na internetu

Foto: fah

Facebook, Microsoft, Twitter i YouTube (podružnica Googlea) objavili su u ponedjeljak da su formirali partnerstvo na svjetskoj razini kako bi brže identificirali “teroristički sadržaj” na svojim platformama i spriječili njegovo širenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Četiri američka tehnološka diva namjeravaju osnovati zajedničku bazu podataka s “digitalnim otiscima” propagandnih fotografija i video snimki za regrutiranje terorista na svojim platformama.

“Dijeleći međusobno te informacije, možemo iskoristiti (te digitalne otiske) kako bismo lakše identificirali potencijalno teroristički sadržaj na našim javnim platformama”, objašnjavaju u zajedničkoj izjavi.

Nijedna poruka neće ipak biti povučena niti blokirana automatski: svaka tvrtka prethodno će samostalno procijeniti krši li identificirani sadržaj njezina pravila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svaka će također samostalno donositi odluke o fotografijama i video sadržaju koje budu unosile u zajedničku bazu podataka.

Počet će s “najekstremnijim i najočitijim” fotografijama i video snimkama koje krše pravila svih četiriju tvrtki.

Inicijativa je objavljena nakon što su SAD, Europska komisija i niz država zadnjih mjeseci više puta pozvali društvene mreže da intenziviraju borbu protiv terorističke propagande na internetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.