Američki poslovni časopis Forbes na svoju listu uspješnih mladih ljudi ispod 30 godina (Forbes 30 Under 30) uvrstio je “transrodnog” Dylana Mulvaneya, influencera koji se identificira kao žena. Mulvaney se smjestio u kategoriji uspješnih kreatora na društvenim mrežama. No, mnogi su se zapitali po čemu je to uspješan budući da je zbog svoje suradnje s Bud Lightom tvrtku natjerao u velike gubitke ili je na listi samo jer se “identificira kao žena”.
Popularni američki poslovni časopis Forbes već godinama izbacuje svoju listu mladih i istaknutih ljudi mlađih od 30 godina koji su uspješni u različitim industrijama. Lista se službeno zove “30 Under 30” (30 ispod 30). Okuplja ljude iz raznih industrija, od mode, zdravlja, zabave, sporta, medija, društvenih mreža i drugih. Forbes navodi da je popis sastavljen “uz pomoć nominacija javnosti – kao i stručnosti Forbesovih novinara i sudaca iz svih područja stvaralaštva”.
>Nagrađivanje po ‘woke’ modelu: ‘Transrodni’ Mulvaney proglašen ženom godine
Na listi superuspješnih mladih osoba iz područja društvenih mreža, kako navodi Forbes, “ljudi, snage i tvrtke koje oblikuju kreativnu ekonomiju”, našao se Dylan Mulvaney, muškarac koji se identificira kao žena. Mulvaney je postao popularan na TikToku zbog svoje serije “Days of Girlhood” koja je dokumentirala proces “rodne tranzicije”.
“Glumica i LGBTQ+ aktivistica stekla je viralnu slavu svojom TikTok serijom “Dani djevojaštva”, koja je dokumentirala njezinu promjenu spola i prikupila više od milijardu pregleda”, navodi Forbes. Ove godine Mulvaney je već osvojio razne nagrade, među kojima se ističe Breakout Creator of the Year na Streamy Awardsu.
>Jonathon Van Maren: Bojkot Bud Lighta jedan je od najuspješnijih u novijoj povijesti
Mulvaney naslovnicu objavio na Instagramu, napisavši u naslovu: “Poslovna žena posebna!!! Ovo je bio moj san, ne mogu biti zahvalniji. I vežite se, tek smo počeli.”
View this post on Instagram
Tekst se nastavlja ispod oglasa
“Na što je točno utjecao osim na pad prodaje Bud Lighta?”
No, treba istaknuti da je Mulvaney u središte javnosti došao u travnju, kada je napravio promotivnu kampanju s popularnim brendom piva Bud Light. Brend je izradio posebnu limenku s Mulvaneyevim likom kao dar, a nakon što je influencer to objavio na društvenim mrežama, ljudi pozvali na bojkot piva. Taj bojkot smatra se jednim od najuspješnijih u SAD-u jer Bud Light od travnja bilježi stalni pad i velike gubitke.
>Hoće li UFC spasiti Bud Light? Sklopili ‘najveće sponzorstvo ikad’, ali ljudi i dalje pozivaju na bojkot
Upravo zbog toga mnogi korisnici društvenih mreža zapitali su se po čemu je to Mulvaney zaslužio biti na Forbesovoj listi.
“Dragi Forbes: Na što je točno Dylan utjecao? Osim možda na pad prodaje Bud Lighta!”
Dear Forbes:
Exactly what has Dylan influenced? Except maybe the sales of bud light! pic.twitter.com/XkaPvEkv4M
Tekst se nastavlja ispod oglasa— The Silent Majority (@siIentmajority) November 29, 2023
“Forbes je najnovija woke kompanija koja nam je odlučila natrljati nos transrodnosti.”
Forbes is the latest woke company that’s decided to rub our noses in Transgenderism…?? pic.twitter.com/ltSGYT2XmM
— Jonny Bell ????????? (@Jonnywsbell) November 29, 2023
“Nikada razlika između onih koji pišu tisak i onih koji ga čitaju nije bila tako velika.”
Never has the gap between those who write the press and those who read it been so large.@Forbes, fuck you. https://t.co/m9fOYLo0hX
— Billy Bragg (@Serena_Partrick) November 29, 2023
“Koja su Dylanova postignuća, pitate se? Igra se dotjerivanja i ZAHTJEVA da ga zovete ženom. Koja šala.”
Looks like @Forbes has put TikToker Dylan Mulvaney on their “30 Under 30” list
What are Dylan’s accomplishments, you ask?
Playing dress up and DEMANDING you call him a woman
What a joke pic.twitter.com/cbqM0p0tyv
— Nick Sortor (@nicksortor) November 29, 2023
“U ime svih žena koje su bile muškarci prije manje od dvije godine, želimo zahvaliti @Forbesu što je prepoznao da nisu potrebne nikakve posebne vještine, iskustvo ili znanje da bi bila žena influencer. Zapravo, čak ni ne zahtijeva biti prava žena.”
On behalf of all women who were men less than two years ago, we would like to thank @Forbes for recognizing that it doesn’t require any special skill, experience, or knowledge to be a female influencer.
In fact, it doesn’t even require being an actual female.
That’s why we… https://t.co/kJdvAHvQsB
— And Don’t Call Me Shirley. (@Meme_Behavior) November 29, 2023
“Stvarno Forbes, nisi mogao naći pravu ženu za naslovnicu?”
Really Forbes, you couldn’t find a real woman for the cover? https://t.co/aU3sWZ18f1
— Andrew68TaylorKPSS (@KiltedYorkie) November 29, 2023
“Ovo je uvredljivo za žene. Kako one mogu supotpisati ovo?”
Tekst se nastavlja ispod oglasaThis is insulting to women. How can they co-sign on this? https://t.co/IJ0noxuCzf
— Idelacon (@MrScarfington) November 29, 2023