Forbes ‘transrodnog’ Mulvaneya uvrstio na listu uspješnih mladih ljudi: ‘Na što je točno utjecao?’

forbes
Foto: snimka zaslona, montaža: Narod.hr

Američki poslovni časopis Forbes na svoju listu uspješnih mladih ljudi ispod 30 godina (Forbes 30 Under 30) uvrstio je “transrodnog” Dylana Mulvaneya, influencera koji se identificira kao žena. Mulvaney se smjestio u kategoriji uspješnih kreatora na društvenim mrežama. No, mnogi su se zapitali po čemu je to uspješan budući da je zbog svoje suradnje s Bud Lightom tvrtku natjerao u velike gubitke ili je na listi samo jer se “identificira kao žena”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Popularni američki poslovni časopis Forbes već godinama izbacuje svoju listu mladih i istaknutih ljudi mlađih od 30 godina koji su uspješni u različitim industrijama. Lista se službeno zove “30 Under 30” (30 ispod 30). Okuplja ljude iz raznih industrija, od mode, zdravlja, zabave, sporta, medija, društvenih mreža i drugih. Forbes navodi da je popis sastavljen “uz pomoć nominacija javnosti – kao i stručnosti Forbesovih novinara i sudaca iz svih područja stvaralaštva”.

>Nagrađivanje po ‘woke’ modelu: ‘Transrodni’ Mulvaney proglašen ženom godine

Na listi superuspješnih mladih osoba iz područja društvenih mreža, kako navodi Forbes, “ljudi, snage i tvrtke koje oblikuju kreativnu ekonomiju”, našao se Dylan Mulvaney, muškarac koji se identificira kao žena. Mulvaney je postao popularan na TikToku zbog svoje serije “Days of Girlhood” koja je dokumentirala proces “rodne tranzicije”.

“Glumica i LGBTQ+ aktivistica stekla je viralnu slavu svojom TikTok serijom “Dani djevojaštva”, koja je dokumentirala njezinu promjenu spola i prikupila više od milijardu pregleda”, navodi Forbes. Ove godine Mulvaney je već osvojio razne nagrade, među kojima se ističe Breakout Creator of the Year na Streamy Awardsu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Jonathon Van Maren: Bojkot Bud Lighta jedan je od najuspješnijih u novijoj povijesti

Mulvaney naslovnicu objavio na Instagramu, napisavši u naslovu: “Poslovna žena posebna!!! Ovo je bio moj san, ne mogu biti zahvalniji. I vežite se, tek smo počeli.”

 

View this post on Instagram

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A post shared by Dylan Mulvaney (@dylanmulvaney)

“Na što je točno utjecao osim na pad prodaje Bud Lighta?”

No, treba istaknuti da je Mulvaney u središte javnosti došao u travnju, kada je napravio promotivnu kampanju s popularnim brendom piva Bud Light. Brend je izradio posebnu limenku s Mulvaneyevim likom kao dar, a nakon što je influencer to objavio na društvenim mrežama, ljudi pozvali na bojkot piva. Taj bojkot smatra se jednim od najuspješnijih u SAD-u jer Bud Light od travnja bilježi stalni pad i velike gubitke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Hoće li UFC spasiti Bud Light? Sklopili ‘najveće sponzorstvo ikad’, ali ljudi i dalje pozivaju na bojkot

Upravo zbog toga mnogi korisnici društvenih mreža zapitali su se po čemu je to Mulvaney zaslužio biti na Forbesovoj listi.

“Dragi Forbes: Na što je točno Dylan utjecao? Osim možda na pad prodaje Bud Lighta!”

“Forbes je najnovija woke kompanija koja nam je odlučila natrljati nos transrodnosti.”

“Nikada razlika između onih koji pišu tisak i onih koji ga čitaju nije bila tako velika.”

“Koja su Dylanova postignuća, pitate se? Igra se dotjerivanja i ZAHTJEVA da ga zovete ženom. Koja šala.”

“U ime svih žena koje su bile muškarci prije manje od dvije godine, želimo zahvaliti @Forbesu što je prepoznao da nisu potrebne nikakve posebne vještine, iskustvo ili znanje da bi bila žena influencer. Zapravo, čak ni ne zahtijeva biti prava žena.”

“Stvarno Forbes, nisi mogao naći pravu ženu za naslovnicu?”

“Ovo je uvredljivo za žene. Kako one mogu supotpisati ovo?”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.