Hrvatska među top tri destinacije po odabiru britanskog National Geographic Travellera

Hrvatska
Photo: Deposit photos

National Geographic Traveller (UK) i ove je godine, po šesti put, organizirao dodjelu nagrade „Reader Awards“ u sklopu koje su čitatelji ovog prestižnog magazina uvrstili Hrvatsku među top tri zemlje u kategoriji „najbolje bliže destinacije“, izvijestila je Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji, prenosi Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, u navedenoj je kategoriji najboljom destinacijom proglašena Italija, dok je uz našu zemlju finalist u ovoj kategoriji bila i Grčka.

„U trenucima kada su putovanja još uvijek neizvjesna, Britanci ipak neprekidno traže inspiraciju za buduća putovanja. Pritom se oslanjaju na pouzdane medije poput National Geographica, koji već više od desetljeća svojim sadržajem i kvalitetom dominira medijskim prostorom u Velikoj Britaniji u segmentu časopisa za putovanja. Iznimno nam je zadovoljstvo i veselje što su čitatelji tako velikog medija odali priznanje jedinstvenostima Hrvatske i na taj način istaknuli našu zemlju kao jednu od destinacija koju Britanci uvijek rado posjećuju“, poručila je Reić.

Izbor čitatelja

Nagrade su dodijeljene i u drugim kategorijama, poput primjerice u kategoriji „najbolji grad“ u kojoj je pobjednik Barcelona, a finalisti Amsterdam i New York City, dok je u kategoriji „najbolje daleke destinacije“ pobjednik Japan, a slijede ga Novi Zeland i SAD. Riječ je o listi najboljih destinacija, turoperatora, aviokompanija i doživljaja, a koja je nastala prema užem izboru čitatelja ovog prestižnog časopisa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Ovo je još jedna u nizu nagrada svim mojim kolegama i cjelokupnom hrvatskom turizmu za odlično obavljen posao u godini obilježenoj globalnom pandemijom korona virusa, posebice ako znamo da se priznanja National Geographica dodjeljuju prema izboru čitatelja, odnosno britanskih ljubitelja putovanja“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Dodajmo kako je National Geographic Traveler (UK) jedan od najpoznatijih svjetskih brendova, koji je ujedno poznat po nagrađivanom novinarstvu, ekspedicijama, znanosti i obrazovanju. Uz samo poticanje publike na putovanja, u fokusu njihova djelovanja je isticanje održivih putovanja iz lokalne i kulturne perspektive. Ovaj se časopis samo u Britaniji tiska u gotovo 60 tisuća primjeraka, dok njihove internetske stranice godišnje ostvaruju više od 10 milijuna jedinstvenih posjetitelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.