Ruski trolovi ubacili se i u Instagram prije američkih izbora

Foto: Fah

Društevena mreža Facebook otkrila je u srijedu da je oko 20 milijuna korisnika Instagrama u Sjedinjenim Državama vidjelo sadržaje koje su kreirali ruski operateri kako bi utjecali na američke predsjedničke izbore 2016.

Ukupno je oko 150 milijuna korisnika Facebooka i Instagrama vidjelo takve sadržaje tijekom 2015. i 2016., rekao je pravni direktor Facebooka Colin Stretch tijekom saslušanja pred obavještajnim povjerenstvom američkog Senata.

To je u posljednja dva dana drugo parlamentarno saslušanje posvećeno ulozi društvenih mreža u kampanji ruskog dezinformiranja.

Na Instagramu, koji pripada Facebooku, oko 120.000 objava stvorili su ruski operateri. Vidjelo ih je 16 milijuna korisnika od listopada 2016. i oko četiri milijuna prije tog datuma, rekao je Stretch.

Tomu treba dodati 126 milijuna korisnika Facebooka koji su vidjeli članke ruske tvrtke Interent Research Agency, povezane s ruskim obavještajnim službama, kako bi utjecali na izbore.

Ukupno je oko 150 milijuna osoba bilo zahvaćeno ruskim dezinformacijama na te dvije platforme, rekao je Stretch.

Twitter i Google također sudjeluju u saslušanju pred senatorima koji su bijesni zbog zakašnjele reakcije internetskih divova protiv lažnih računa i robota kojima upravlja Rusija ili neke druge zemlje.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.