Kršćanske škole u SAD-u u posljednje dvije godine bilježe pojačan interes za upis učenika. Smanjuje se interes roditelja i učenika za javne škole. Razlog tome je da su kršćanske škole, kako piše Breibart, izvrsno odgovorile na izazove edukacije u doba pandemije. Skupina od 12 velikih organizacije kršćanskih odgojitelja dodatno se pripremaju za prilagodbe i promjene u podučavanju.
Prednost kršćanskih škola
“Posljednje dvije godine pokazala se prednost koju kršćanske škole imaju u tome što dobro služe učenicima i njihovim obiteljima”, rekla je Lynn Swaner, predsjednica Converge 2022. Converge 2022. je konferencija koja će se održati u ožujku u San Diegu i na kojoj će biti 750 sudionika. Na konferenciji će se raspravljati o tome kako zadovoljiti potrebe sve većeg broja učenika koji u vjerske škole dolaze iz javnog sektora.
Među organizacijama domaćinima konferencije je i Association of Christian Schools International (ACSI, Međunarodna udruga kršćanskih škola), koja je prošle godine zabilježila porast od 12 posto u svojim pridruženim školama K-12, navodi se u priopćenju za medije.
Kršćanske škole i lokalna zajednica
Kako je izvijestio Breitbart News u prosincu 2020., ACSI je u to vrijeme objavio izvješće koje je pokazalo da je 90 posto kršćanskih škola otvorilo akademsku godinu 2020./2021. s individualnim podučavanjem kako je planirano, unatoč pandemiji koronavirusa.
Gđa Swaner, koja je također glavna direktorica za strategiju i inovacije u ACSI-ju, vjeruje da je odnos s lokalnim zajednicama ključan za one koji rade u obrazovanju utemeljenom na vjeri, te upućuje na Kršćansku školu Chattanooga (CCS) u Tennesseeju, koju pohađa više od 1400 studentima. Gđa Swaner je objasnila:
CCS se udružio s crkvama na izradi mikroškola, surađivao je s lokalnom zajednicom na izradi projekata sliva na vlastitom zemljištu i udružio se s organizacijama u zajednici da bi uključio učenike s invaliditetom.
Kršćanske škole u urbanim područjima
U priopćenju za medije posebno je istaknut potez proširenja kršćanskih škola u urbanim područjima.
Joel Gaines, koji vodi The City School u Philadelphiji, rekao je da su nastavnici u njegovoj školi “predani pružanju kvalitetnog kršćanskog urbanog obrazovanja”.
“Vjerujem da su učenici koji uče u urbanim prostorima neki od društveno najpripremljenijih, kulturno najizloženijih i najspremnijih pojedinaca”, dodao je Gaines.
Kako je koronavirus utjecao na učenje
Converge 2022. također će se baviti time kako su društvene i obiteljske promjene, kao i koronavirusa, utjecali na učenje. Teme na konferenciji uključivat će kako prigrliti učenike iz razorenih obitelji ili one koji se bore sa školskim zadaćama.
Jedna od konferencijskih tema koje će biti ponuđene je “Angažiranje generacije Z: Biblija, Isus i tinejdžeri diljem svijeta”.
Konferencija je najavljena usred odluke mnogih američkih obitelji da preispitaju okruženje za učenje svoje djece. Mnogi roditelji žele ih ispisati iz državnih škola u korist školovanja kod kuće, mikroškolovanja (male škole s 10-15 učenika), vjerskih škola i drugih privatnih obrazovnih mjesta.
Javne škole gube učenike
U prosincu je Nacional Public Radio (NPR) opisao kao “zabrinjavajuću” činjenicu da javne škole gube učenike.
Šef škole u Chicagu Pedro Martinez rekao je, prenosi NPR:
Kad razgovaram sa svojim kolegama… diljem zemlje, trenutačno je mnogo zabrinutosti. Prije pandemije već smo bilježili pad upisa. Dakle, nismo imali stabilnost. Ono što se dogodilo tijekom COVID-a je to da smo vidjeli porast broja onih koji nisu došli na nastavu.
Školovanje kod kuće
Mnogi obrazovni birokrati okrivljuju pandemiju koronavirusa za pad broja upisanih, ali roditelji povlače svoju djecu iz državnih škola zbog mandata povezanih s COVID-om i infiltracije koncepta kritičke teorije rase (CRT) i LGBTQ aktivističkih materijala u nastavne planove i programe.
Sve je više roditelja u SAD-u koji se odlučuju za školovanje djece kod kuće.
Tekst se nastavlja ispod oglasa