Eminemov “Stan” službeno ušao u Oxfordov rječnik kao izraz za opsesivnog obožavatelja

Foto: snimka zaslona

Naslovni junak pjesme poznatog američkog repera Eminema iz 2000. godine – “Stan” uvršten je kao pojam u Oxfordov rječnik za “pretjerano revnog ili opsesivnog obožavatelja određene slavne osobe”, piše BBC na svojim internetskim stranicama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pjesma s albuma “The Marshall Mathers LP”, koju je reper izveo u suradnji s engleskom pjevačicom Dido, govori o opsesivnom obožavatelju koji mu šalje nebrojena pisma, a svako sljedeće je sve gnjevnije jer ne dobiva nikakav odgovor.

Naposljetku se Stan s automobilom u kojem se nalazila njegova trudna djevojka u gepeku zaletio u rijeku i svi su poginuli, a Eminem shvati da je to bio njegov obožavatelj tek kada mu na kraju piše odgovor na sva pristigla pisma.

U rječniku je riječ “stan” definirana kao “prerevan ili opsesivan obožavatelj neke slavne osobe”, a može se koristiti i kao imenica i kao glagol, ovisno o kontekstu. Navedeni su i primjeri kako bi se ta riječ mogla upotrijebiti u rečenici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Oxfordov rječnik ranije su kao pojmovi uvršteni Beyoncein “Bootylicious” kao izraz za seksualno atraktivnu ženu, Drakeov “Yolo” kao izraz da se jednom živi, te Kanye Westov “Cray” kao skraćenica i oznaka za ludo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.