„Selfie“ komičarke Ellen Degeneres i Bradleyja Coopera, Meryl Streep, Brada Pitta, Jennifer Lawrence i drugih koji su sudjelovali na nedavno održanim dodjelama nagrada Američke akademije filmskih umjetnosti i znanosti Oscar na društvenoj mreži Twitter postala je viralna te je s njezina profila podijeljena više od 3,2 milijuna puta, što je najviše dosad.
Prema tvrtki Twitter Inc poslano je oko 14,7 milijuna tweetova vezanih uz Oscare, a prema podacima Nielsena aktivnosti društvenih mreža po pitanju Oscara skočile su 75 posto u odnosu na godinu prije, prenosi Hina. Ujedno, ovogodišnji su Oscari najgledaniji u zadnjih deset godina.
Jedan od glavnih pokrovitelja ovogodišnjih, 86. Oscara bio je Samsung te se tako u prvom planu našao jedan od uređaja iz njihove ponude čime su dokazali da su jedni od vladara marketinškoga tržišta kad su u pitanju mobilni telefoni.
Samsung je za oglašavanje u pauzi za reklame prema procjenama potrošio oko 20 milijuna dolara, no zapravo je najveću reklamu kompanija dobila tijekom samog prijenosa Oscara kada se Degeneres u nekoliko navrata fotografirala njihovim uređajem. Samsung je odbio komentirati financijski dio ugovora koji je potpisao s televizijskom mrežom ABC koja je prenosila Oscare.
Osim Samsunga, u prvom je planu bila i pizzerija iz koje je voditeljica naručila pizzu i podijelila dijelu publike. Kutije su sadržavale logo Coca-Cole koja se nije oglašavala jer je glavni oglašivač bio njihov rival Pepsi, kako prenosi Yahoo Finance.
Prikriveno oglašavanje prosječna publika gotovo i da ne zamjećuje budući da su proizvodi plasirani u prirodnom, svakodnevnom kontekstu i konzumentima se nameću podsvjesno, no oglašivačima donose veliku dobit.
Izvor: narod.hr/hina/finance.yahoo.com
Photo: Twitter