Jutarnjom vježbom protiv stresa: 4 lagane vježbe

Foto: GettyImages: Fotomontaža: Narod.hr

Poslije godišnjeg odmora povratak radnim obvezama mnogima teško pada, tvrde psiholozi, pa ako želite sačuvati ljetne dobro raspoloženje i spremnije se uhvatiti u koštac s raznim zadatcima i problemima, započnite dan vježbanjem.

Lagane jutarnje vježbe istezanja mogu biti od velike pomoći jer pozitivno djeluju na psihu i tijelo.

Ovih nekoliko laganih vježbi istezanja bude fizičku snagu i pokreću pozitivnu energiju za dobar dan.

Foto: GettyImages

1. Luk

Legnite na trbuh, savijte noge u koljenima i rukama obuhvatite stopala, zatim podignite grudni koš i noge što više možete.

U tom položaju ruke su kao tetiva luka, zategnute između tijela i nogu.

Ova vježba vrlo povoljno utječe na povećanje savitljivosti kralježnice i zatezanje organa trbušne šupljine, a istovremeno otklanja i bolove u leđima.

Ako vam je teško dohvatiti članke rukama, poslužite se remenom koji ćete prebaciti oko stopala.

Ostale lagane i jednostavne vježbe pročitajte na Frendica.hr

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/zzjzpgz.hr