Diskont Penny u Njemačkoj pretrpio je lavinu kritika zato što je ove godine svoju poznatu čokoladnu figuru obojio u – dugine boje. Slatkiš koji je prvotno bio zamišljen kao dar djeci za Svetog Nikolu ili za Božić, uslijed političke korektnosti pretvorio se u “borca protiv homofobije u sportu, posebno u nogometu”.
Diskont Penny već nekoliko godina pred Božić nudi vlastite figure od čokolade. Dosad su figure bile poznate pod nazivom “Zipfelmannen”. Ove godine, tempirano neposredno pred Svjetsko nogometno prvenstvo, Penny je božićnu poslasticu zaodjenuo u foliju duginih boja, te je nazvao Zipfelmenschen s porukom “Come into Team Love”, ovogodišnji Zipfelmenschen namijenjen je svima.
> Kaos rodne ideologije u Njemačkoj: I 14-godišnjaci moći će ‘mijenjati spol’ u dokumentima jednom godišnje
> Njemačka udruga čiji je istaknuti član normalizator pedofilije priprema program obrazovanja o ‘LGBT-u’ u vrtićima
Naveli su kako se time bore protiv homofobije u sportu, posebno nogometu.
Na Facebook stranici Pennyja razvila se velika rasprava oko ovih čokoladica. Naime, mnogi korisnici nisu nimalo oduševljeni alternativnim čokoladicama. Komentari poput “No more penny” ili “Nikada više neću tamo kupovati” pokazuju da neki korisnici Facebooka striktno odbijaju kampanju.
Penny je pak u odgovoru istaknuo kako su u njihovoj ponudi i uobičajene tradicionalne čokoladne figurice.
Tvrde da su “rodno neutralnim čokoladnim šupljim figurama željeli pridonijeti većoj toleranciji i solidarnosti prema homoseksualnosti. Dio od prodaje bit će doniran zakladi Magnus Hirschfeld za projekt “Nogomet za različitost”. Inicijativa želi povećati svijest o problemu homofobije u sportu.
Akcija dolazi u vrijeme kada se Svjetsko nogometno prvenstvo 2022. u odvija u Kataru. S obzirom na to da je homoseksualnost zabranjena u pustinjskoj državi, njemački mediji naveli su da na ovaj način Penny šalje i političku poruku, prenosi Fenis Magazin.
O kakvim se točno čokoladicama radi moglo se vidjeti na Facebook stranici Pennyja, koja je u međuvremenu ugašena, ali i drugdje:
Tekst se nastavlja ispod oglasaMit seiner diesjährigen Edition des "Zipfelmenschen" setzt die Supermarktkette Penny ein Zeichen gegen Homofeindlichkeit im Fußball wie im übrigen Sporthttps://t.co/ySqwe9mJDc
— queer.de (@queer_de) November 3, 2022
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Izvor: narod.hr/Fenix magazin
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.