Utorak, 11 ožujka, 2025
9.4 C
Zagreb
Pratite nas:

Posljedice nametanja LGBTQ+ agende: Targetu pala prodaja zbog ‘Pride’ kolekcije

Podijeli

Podijeli

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Američki trgovački lanac Target zabilježio je pad prodaje u trgovinama, ali i na internetu, po prvi put u šest godina. Posljedica je to negativne reakcije kupaca na njihovu “Pride” kolekciju koja je, između ostalog, sadržavala i LGBTQ+ opremu za dojenčad i djecu.

Prodaja u trgovinama pala je za 5,4% u odnosu na prethodnu godinu, dok je online prodaja pala za 10,5% prema Targetovom izvješću o zaradi za drugi kvartal objavljenom u srijedu, prenosi New York Post.

Financijski direktor Targeta Michael Fiddelke kazao je kako je reakcija na Pride asortiman jako utjecala na promet i trendove. No, izvršni direktor Targeta Brian Cornell tvrdi da “utjecaj inflacije” pridonio tromjesečnim gubicima.

Možda će vas zanimati

Poznati trgovački lanac Target nudi LGBT asortiman za djecu; dio kreirao deklarirani sotonist

”Za mene je Sotona nada, suosjećanje, jednakost i ljubav”, piše dizajner koji stoji iza kolekcije u trgovačkom lancu Target

Prihodi Targeta za tromjesečno razdoblje koje je završilo 29. srpnja iznosili su 24,8 milijardi dolara, odnosno 4,9% manje nego u ovo doba prošle godine.

Razna LGBTQ+ oprema za djecu i odrasle

Ogromni gubici tvrtke rezultat su bojkota zbog Targetove “Pride” kolekcije u svibnju napravljenoj za “Mjesec ponosa” koja je uključivala LGBTQ+ proizvode za odrasle, ali i za djecu. Tako su se na policama poznatog trgovačkog lanca mogle naći “gender fluid” šalice, “queer all year” kalendari i knjige za djecu od 2 do 8 godina pod naslovima “Bye Bye, Binary”, “Pride 1,2,3” i “I’m not a girl”, ali i razna odjeća za bebe s transrodnim parolama. Posebnu pažnju izazvao je kupaći kostim za one koji ‘mijenjaju spol’ koji u donjem dijelu ima proširenje za muškarce koji tvrde da su žene kako bi prekrili svoju mušku fizionomiju.

>Američki državni odvjetnici uputili pismo šefu Targeta: Osuđuju nametanje rodne ideologije i uplitanje u roditeljski autoritet
>Nastavlja se bojkot zbog rodne ideologije: Targetu padaju dionice, Bud Lightu najgori tjedan do sada

Mnoge kupce razljutilo je nametanje rodne ideologije, posebno djeci, te je počeo bojkot. Čak je i reper Forgiato Blow bio na vrhu iTunes ljestvica sa svojom pjesmom “Boycott Target” u kojoj ističe da je LGBTQ “agenda” otišla “predaleko”.

Žestoka reakcija potrošača natjerala je Target da povuče dio svoje “Pride” kolekcije, a na posljetku uzrokovala i ogromne financijske gubitke. No, unatoč gubicima, Cornell kaže da će Target i dalje slaviti “Mjesec ponosa”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/New York Post

Pročitaj više

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.

Pročitaj više

Frendica.hr

Kako prepoznati darovito dijete?

IQ se može testirati već na djeci od tri godine.

Glas naroda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci