Dobit Facebooka skočila 138 posto, rekordna cijena dionice

Zahvaljujući snažnom rastu mobilnog oglašavanja, Facebook je u drugom tromjesečju ostvario dobit od 791 milijun dolara, 138 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, pa je cijena dionice te najveće globalne društvene mreže skočila na rekordne razine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukupni prihodi Facebooka dosegnuli su 2,9 milijardi dolara, što je 61 posto više u odnosu na drugi lanjski kvartal.

Pritom su prihodi od oglašavanja porasli za 67 posto, na 2,68 milijardi dolara. Zahvaljujući impresivnom rastu od 151 posto, udjel prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima u drugom je tromjesečju dosegnuo 62 posto ukupnih prihoda od oglašavanja. Facebook sada ima 1,5 milijuna oglašivačkih klijenata jer je zabilježen rast oglašavanja u svim regijama svijeta, izvijestila je ta kompanija.

Najveća globalna društvena mreža ima sada 1,32 milijarde korisnika širom svijeta, 14 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, od kojih 63 posto Facebooku pristupa svakodnevno. Pritom više od milijarde korisnika toj mreži pristupa mobilnim uređajima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena dionice Facebooka skočila je 5 posto, na rekordnih 75 dolara. Time je tržišna vrijednost kompanije dosegnula 190 milijardi dolara, koliko otprilike vrijedi i tehnološki div IBM.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.