Rimac: ‘Ne zapošljavaš – ne valja. Zapošljavaš – opet nije dobro. Ovo jako dobro prikazuje kakvo smo društvo’

Foto: snimka zaslona

Mate Rimac, vlasnik tvrtke Rimac Automobili, objavio je status na Facebooku nakon oglasa za posao čistačice u Rimac Automobilima koji se našao na udaru skupine na Facebooku zato što su se kao glavni zadaci te čistačice našle i stavke “po potrebi javljanje na telefon”, “pomoć oko prijema stranke” i “ostali poslova po zahtjevu direktora”, a u potrebnim vještinama i znanjima “osnovno poznavanje MS Office paketa, razvijene komunikacijske vještine, ljubaznost i smirenost, proaktivnost, fleksibilnost te timski rad”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Ovo je jadno na toliko razina ali jako dobro prikazuje kakvo smo drušvo.

U zemlji koja se bori sa nezaposlenima i odljevom ljudi, se pljuje po oglasima za radno mjesto – po firmi koja u ovom trenutku ima 15 otvorenih natječaja i planira zaposliti preko 100 ljudi u ovoj godini – i to većinom za visokokvalificirana radna mjesta.

Ova cijela priča je toliko jadna da neću ulaziti u detalje – ali ova ‘gospoda’ nije razmišljala da čistačice primjerice trebaju popisati materijal koji im treba i poslati mail u nabavu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što smo toliko strašno tražili? Imamo već dvije čistačice i slobodno ih može bilo tko kontaktirati da im ispričaju kakve to grozote kod nas moraju raditi.

Mi smo firma u kojoj se napreduje i ne podcjenjujemo nikoga – što ova ‘gospoda’ očito radi (iz anonimnosti i tko zna kojih razloga). Zašto nebi čistačica koristila računalo? Zašto nebi vremenom napredovala? Zar je biti čistačica sramota?

Na kraju krajeva nitko nikog ne tjera da radi ili se javlja na natječaj. A i napada se mene osobno kao da ja svako slovo u svakom dokumentu firme pišem. Da, evo, i WC papir osobno odlazim kupiti i kriv sam ako se ne nasmješimo blagajnici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nama je primjerice pozicija domara odlična platforma za zapošljavanje i selekciju ljudi koji onda napreduju u proizvodnju – već nam je troje domara završilo u proizvodnji baterija i pogona. Imamo i nekoliko primjera gdje su ljudi napredovali iz proizvodnje u razvoj. Ili iz nabave u prodaju. Iz Greypa u Rimac Automobile. Iz Rimac Automobila u Greyp. Mi smo otvoreni i gledamo ljude prema volji, znanju i upornosti – ali i po osobnosti. Ako se trudiš i imaš potencijala – možeš raditi što god želiš.

Cjeli tjedan sam u Engleskoj po sastancima sa klijentima i onda se ‘moram’ sa ovakvim stvarima boriti i živcirati se oko toga. Ako će me jedna stvar ‘otjerati’ iz Hrvatske… Ma, neću dalje…

Ne zapošljavaš – nevalja. Zapošljavaš – opet nije dobro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znam, glup sam što me ovakve stvari živciraju i što ovakvoj ‘gospodi’ pridajem pažnju. Jebiga…”, napisao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.