DHSS o HDZ-ovu poskupljenju prijevoza u Osijeku: Umjesto 55 kn roditelji će za djecu plaćati 120 kn!

dhss gpp osijek prijevoz
Foto: Ivan Zrno, GPP Osijek; fotomontaža: Narod.hr

Od 1. siječnja 2023. godine poskupljuje javni prijevoz u Osijeku. Informacija je stidljivo objavljena na internetskim stranicama Gradskog prijevoza putnika, a objavljivanje novih cijena izazvalo je žestoke komentare na društvenim mrežama, ali i žestoku reakciju Demokratskog HSS-a za grad Osijek (DHSS).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: gpp-osijek.com

DHSS o HDZ-ovu poskupljenju prijevoza u Osijeku

Demokratski HSS za grad Osijek, na čelu s predsjednikom Ivanom Zrnom, izdao je priopćenje povodom poskupljenja javnog prijevoza u Osijeku.

Vlast u Osijeku, od posljednjih lokalnih izbora (2021.) obnaša Ivan Radić (HDZ).

Priopćenje DHSS-a prenosimo u nastavku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako GPP Osijek i gradske vlasti enormnim poskupljenjem gradskog prijevoza potiču „povećanje standarda i kvalitete života građana“?

“Božićna bajka u osječkom tramvaju je gotova. Čarolija je nestala i umjesto novogodišnje čestitke – poskupljenje prijevoznih karata. Udar na džepove roditelja koji jedva krpaju kraj s krajem jer javni prijevoz koriste oni koji nisu u mogućnosti svoj djeci osigurati vožnju automobilom. Ukratko, umjesto dosadašnjih 55 kuna srednjoškolci će “butru” plaćati 120 kuna, a studenti umjesto 90 čak 226 kuna mjesečno. Jednokratne karte kupljene na tisku, kod vozača ili digitalno također su poskupjele, i tako redom.

Nadzorni odbor Gradskog prijevoza putnika d.o.o. Osijek u sastavu Anto Đapić, predsjednik i članovi: Zdravko Nalio, Dino Ćosić, Ivica Glavaš i Boris Marković, „nakon sveobuhvatne i detaljne analize, na posljednjoj sjednici usvojio je određene izmjene cjenika usluga“.

Kako bi opravdali poskupljenje priopćenje su „nakitili“ s riječima „najznačajnija“ i „velika novina“. Najznačajnija izmjena u Cjeniku usluga javnog prijevoza odnosi se na činjenicu da će od 1. siječnja 2023. cijelo administrativno područje grada Osijeka biti jedinstvena zona. A „velika novina“ je da se produžava vrijeme valjanosti prijevozne karte s dosadašnjih 60 na 90 minuta što znači da korisnici javnog prijevoza mogu jednu prijevoznu kartu koristiti punih 90 minuta za prijelaz u drugo vozilo u istom smjeru, ali i za povratak u suprotnom smjeru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dakako, Nadzorni odbor GPP-a priopćio je klasičnu floskulu da smo „u posljednjih godinu dana svjedoci snažnog rasta cijene energenata, te rasta cijene održavanja voznog parka što je dovelo do velikog rasta troškova poslovanja poduzeća zbog čega smo izvršili korekcije cijena naših usluga.“

Proračun grada Osijeka za 2023. godinu iznosi 128,3 milijuna eura i gradonačelnik Osijeka pri tome je naglasio da je jedna od odlika proračuna „povećanje standarda i kvalitete života građana.“ Ova, 2022. je na kraju, ali vrijedi podsjetiti da je u gradskom proračunu npr. samo za „informiranje i protokol“ Grad odredio više od 2 milijuna kuna.

Toliko o socijalnoj osjetljivosti, poticanju obrazovanja i povećanju kvalitete života građana Osijeka. Osim ako cjelokupno poskupljenje prijevoza u Osijeku nije usmjereno na poticanje brige o zdravlju – hodanjem po desetak kilometara.” – poručuje se u priopćenju koji potpisuje Ivan Zrno, predsjednik DHSS-a za grad Osijek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.