Uposljednjih nekoliko dana na adrese elektroničke pošte građana ponovno su počele pristizati zlonamjerne poruke (phishing mail) koje za cilj imaju krađu podataka za pristup internetskom bankarstvu građana.
Napadači se u poruci predstavljaju kao služba zadužena za sigurnost u banci i upozoravaju građane da je treća strana imala pristup njihovim kreditnim karticama te su zbog toga privremeno morali blokirati rad s kreditnim karticama. Kako bi ponovno mogli raspolagati svojim kreditnim karticama od građana se traži da slijede poveznicu u poruci putem koje bi se trebali prijaviti na internetsko bankarstvo svoje banke i potvrditi svoj identitet, prenosi Večernji list.
Poruke koje građani dobivaju na svoje račune elektronske pošte izgledaju ovako:
“Dragi kupče, Nedavno smo pregledali vaš račun na kreditnoj kartici i sumnjamo da je vašoj kreditnoj kartici mogla pristupiti neovlaštena treća strana.
Zaštita sigurnosti vašeg računa na kreditnoj kartici naša je glavna briga, stoga smo kao preventivnu mjeru privremeno blokirali pristup osjetljivim značajkama računa kreditne kartice.
Da biste vratili pristup svom računu, trebate nas KLIKNITE OVDJE i potvrdite svoj identitet Kliknite ovdje za nastavak i potvrđivanje podataka vašeg računa kako biste izbjegli potpuno zatvaranje
Hvala vam.
Iskreno,
Služba za korisnike”