Nesreća kod Remetinečkog rotora: U sudaru poginuo motociklist

slučaju
Foto: Thinkstock

Lijepo vrijeme tijekom vikenda izmamilo je na prometnice ljubitelje vožnje na dva kotača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U noći sa subote na nedjelju, oko ponoći na Jadranskoj aveniji kod Remetinečkog rotora u smjeru istoka dogodila se prometna nesreća u kojoj je smrtno stradao motociklist, priopćila je zagrebačka policija.

Obavljen je očevid, a više će se o uzrocima nesreće znati nakon što policija u nedjelju objavi priopćenje.

Kod Dubrovnika poginuo 23-godišnji motociklist

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetimo, jučer je i kod Ratca smrtno stradala mlađa muška osoba, također motociklist.

“Nešto prije 12 sati, na državnoj cesti D-8, u blizini mjesta Ratac, došlo je do prometne nesreće u kojoj je smrtno stradala jedna osoba. Do nesreće je došlo kada je 23-godišnji motociklist iz Dubrovnika, upravljajući motociklom dubrovačkih registarskih oznaka iz smjera Dubrovnika, izgubio nadzor nad motociklom i sletio s ceste,” stoji u priopćenju policije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom 2018. godine na hrvatskim je prometnicama smrtno stradalo 59 vozača/putnika motociklima i mopedima, dok ih je 1.970 lakše ili teže ozlijeđeno. Vozači i putnici tih vozila često su žrtve drugih nesavjesnih vozača ostalih motornih vozila, koji grubim kršenjem prometnih propisa ugrožavaju sigurnost svih sudionika u prometu.

MUP je objavio i savjete i preporuke za vozače mopeda i motocikala:

prije vožnje očistiti vizir, staviti zaštitnu kacigu i pravilno je zategnuti,
uz zaštitnu kacigu, koristiti i drugu zaštitnu opremu (jakna, hlače, štitnici, čizme i rukavice),
zbog ionako manje, a samim time i teže uočljive siluete na cesti, preporuka je da nose svjetliju odjeću i kacigu, „življih“ boja, odnosno s reflektirajućim detaljima,
provjeriti tlak u gumama,
upaliti dnevno ili kratko svjetlo,
ne upravljajati pod utjecajem alkohola ili droga,
poštivati dopuštena ograničenja brzine,
prilagoditi brzinu vožnje uvjetima na cesti (stanju i karakteristikama ceste),
prilikom vožnje u skupini, voziti u slijedu jedan iza drugoga,
izbjegavati vožnju na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska, ulja i sl., posebice u zavojima,
prilikom vožnje kroz lijevi zavoj, odmaknuti se od središnje crte (jer se vožnjom uz crtu i naginjanjem u zavoju glava vozača može nalaziti čak do 1 metar u prometnoj traci namijenjenoj za promet vozila iz suprotnog smjera),
ne voziti slalom između vozila,
kontrolirati svoje ponašanje i strast za vožnju te ne ispitivati i ne dokazivati mogućnosti svog mopeda ili motocikla.
predviđati poteze vozača (drugih) automobila,
voziti se na dovoljnoj udaljenosti od vozila ispred sebe,
voziti sredinom prometnog traka (iznimka je situacija kada se kreće kolnikom koji ima samo po jednu prometnu traku namijenjenu za promet vozila u jednom smjeru, gdje se moped tada treba kretati što bliže desnom rubu kolnika),
poduzeti i sve drugo što je u njihovoj moći da budu sigurni u prometu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.