Većina maturanata riješila loše ispit mature iz hrvatskog, učenica koja ga je riješila najbolje smatra: ‘Obrazovna reforma previše se okreće digitalizaciji’

Foto: fah, Thinkstock; fotomontaža: narod.hr

Loši rezultati hrvatskih učenika na ovogodišnjoj državnoj maturi tema je o kojoj se neprestano piše. Maturu nije položilo 9,4 posto gimnazijalaca, što je dosad najveći postotak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Loši rezultati ogledaju se i na izbornim i na glavnim predmetima, među kojima je i hrvatski jezik.

Ukupan broj negativnih ocjena iz matematike i hrvatskog jezika je 8748, za razliku od prošle godine kada je taj broj bio 7522, a velik broj učenika također ima i negativne obje ocjene.

Ljilja Vokić o lošim rezultatima na državnoj maturi: ‘Od mature smo dobili – ništa!’

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poražavajući rezultati: Maturu ‘palo’ skoro 10 posto gimnazijalaca, prosječna ocjena dobar

Loši rezultati državne mature: Preko 8 tisuća učenika palo ključne ispite

Ispiti državne mature: znate li riješiti ove zadatke?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na nižoj razini ispita iz hrvatskog jezika postotak negativnih ocjena je čak 31%.

Jutarnji list pak, donosi razgovor s učenicom koja je 100% riješila ispit iz hrvatskog jezika, i to na višoj razini.

“Ključ je u boljem dijalogu između učenika i profesora”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tina Čatlaić, maturantica Gimnazije Josipa Slavenskog iz Čakovca, zapažena je ovoga lipnja na dodjeli Oskara znanja kad je održala inspirativan govor.

– Oduvijek su me zanimali društveni predmeti, jezici i, naravno, umjetnost, zbog čega se nikada nisam fokusirala na prosjek 5.0, nego upravo na ono što me zanima. Interes za čitanje potaknula mi je mama koja je profesorica hrvatskog. Postupno se razvijala i ljubav prema pisanju. Često me pitaju što će mi društvene znanosti i umjetnost, ali svatko tko se trudi u svom području, može uspjeti. Bitna je samo vjera u sebe i trud – sažima Tina za Jutarnji list.

– Ne mogu se žaliti jer dolazim iz odlične škole koja je ove godine na ljestvici škola s učenicima koji postižu najbolje upisne rezultate. Školstvu su potrebne promjene, no bojim se da se reforma previše okreće digitalizaciji i uvođenju modernih tehnologija. Ključ je u boljem dijalogu između učenika i profesora – poručuje buduća brucošica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.