Na dnevni red zagrebačke Gradske skupštine u četvrtak je po hitnom postupku uvršten prijedlog da se novi ustroj Gradske uprave, po kojemu se broj gradskih ureda s 27 smanjuje na 16, primjenjuje tek od 1. siječnja, a ne od 31. listopada, kako je bilo najavljeno.
U prijedlogu odluke zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića navodi se da je prema mišljenju Ministarstva financija novi ustroj Gradske uprave trebao biti prikazan i kroz proračun Grada Zagreba.
Kako se o rebalansu proračuna danas odlučuje na sjednici, i to prema prethodnom ustrojstvu, po stupanju odluke na snagu trebao bi se raditi novi rebalans, za što nema vremena u listopadskom zasjedanju Skupštine. Proračun za 2022. će stoga biti usuglašen s novim ustrojem Gradske uprave, javlja N1.
Po hitnom postupku na dnevni red uvrštena je i odluka kojom se, zbog povoljnije epidemiološke situacije, ukidaju mjere za ublažavanje negativnih posljedica pandemije na ugostitelje, obrtnike i turističke agencije.
Do sada ih je Grad Zagreb tim mjerama oslobodio plaćanja zakupnine prostora u gradskom vlasništvu te im je komunalna naknada bila umanjena za 30 posto, a ukupan iznos oslobođenja u razdoblju od prošle godine procjenjuje se na 113.052.790 kuna.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/hr.n1info
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.