Za razliku od običnih brodova pokretanih fosilnim gorivima, NS Savannah isticala se time što je mogla preploviti čak 560.000 kilometara s jednim punjenjem goriva. Trideset putničkih kabina moglo je ugostiti do 60 putnika.
Na brodu je postojao i plesni podij, bazen i bar.
U dizajnu unutrašnjosti korišteni su simboli koji su asocirali na atome i nuklearnu tehnologiju.
Na današnji dan 1962. obavljena je prva plovidba znamenitog nuklearnog broda NS Savannah. Radilo se o povijesno važnom događaju jer je NS Savannah bio prvi nuklearni putničko-teretni brod u povijesti.
Izgradnja je koštala čak 46,900.000 američkih dolara, a smisao tog broda bila je demonstracija mogućnosti upotrebe nuklearne energije u mirnodopske svrhe.
Dakako, cilj je bio i držati korak sa SSSR-om, koji je već nekoliko godina ranije (1957.) posjedovao prvi civilni brod na nuklearni pogon (ledolomac Lenjin). Gradnju broda inicirao je američki predsjednik Eisenhower.
NS Savannah bila je dužine 181.66 metara, a posjedovala je jedan nuklearni reaktor snage 74 MW. Njen pogonski sustav mogao je dati maksimalno do 20.300 konjskih snaga. Za razliku od običnih brodova pokretanih fosilnim gorivima, NS Savannah isticala se time što je mogla preploviti čak 560.000 kilometara s jednim punjenjem goriva.
Zanimljivo je da se reaktor na NS Savannah nalazio u srednjem dijelu broda, zbog čega je nadgrađeni dio pomaknut unatrag. Budući da je NS Savannah bila ujedno i putnički i teretni brod, posjedovala je i putničke kabine i teretne prostore. Zapravo, NS Savanah dizajnirana je toliko futuristički da je na neki način više sličila luksuznoj jahti nego putničko-teretnom brodu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa