U prostorijama nakladne kuće Verbum u Splitu na konferenciji za medije u četvrtak 16. veljače predstavljena je knjiga “Biblijski kompas. Jednostavan vodič za čitanje i razumijevanje Svetoga pisma” Edwarda Srija, a knjigu su predstavili mr. sc. Petar Balta i dr. sc. Miro Radalj, glavni urednik i direktor nakladne kuće Verbum.
U izdanju nakladne kuće Verbum objavljen je vodič za čitanje i razumijevanje Svetoga pisma koji će današnjem čitatelju, neovisno o tome je li vjernik ili ne, pomoći u čitanju i razumijevanju jedne od temeljnih knjiga čovječanstva – Biblije.
U susretu s ovom ključnom knjigom kršćanske vjere i prvorazrednim kulturnim štivom poteškoću može predstavljati opsežnost i kompleksnost biblijskih spisa, kao i to što su oni tisućama godina daleko od svijeta u kojemu živimo. Upravo u tome može bitno pomoći “Biblijski kompas”, budući da je to knjiga koja je poput nezaobilaznog vodiča kroz Bibliju, pomažući boljem razumijevanju Svetoga Pisma.
Ovaj jedinstveni i praktični priručnik sadrži sve potrebne podatke za djelotvorno i kvalitetno proučavanje Božje riječi, otkrivajući pet ključeva za ispravno tumačenje Svetog pisma. Osim što upućuje čitatelja kako čitati Bibliju i služiti se njome, “Biblijski kompas” daje i jasne odgovore na brojna pitanja koja se često postavljaju o Bibliji, kao što su pitanja otkuda Biblija i koji je njezin izvor; zašto je Biblija tako važna; je li Biblija doista Bogom nadahnuta knjiga i što to uopće znači; treba li Bibliju shvaćati doslovno; koja je razlika između katoličkih i protestantskih izdanja Biblije; kako arheologija, povijest i geografija mogu pridonijeti poznavanju Biblije; što su to Svitci s Mrtvoga mora; kako moliti uz Bibliju, što je to lectio divina i kako se koristi; što su apokrifni spisi i gnostička evanđelja, zašto su nam za razumijevanje Biblije uopće potrebni Predaja i crkveno Učiteljstvo itd.
Zahvaljujući svom bogatom sadržaju i privlačnom načinu na koji je koncipiran, “Biblijski kompas” pogodan je za osobno proučavanje Biblije, kao i za zajednički rad u različitim skupinama.
Tekst se nastavlja ispod oglasa