Počinje prodaja ulaznica za dvoboje protiv Cipra i Slovačke

Foto. fah

Hrvatska nogometna reprezentacija u listopadu nastavlja kvalifikacije za SP 2022. Izabranici Zlatka Dalića 8. listopada igraju u Larnaci protiv Cipra, a tri dana poslije u Osijeku ih očekuje dvoboj protiv Slovačke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Internetska prodaja ulaznica za susrete protiv Cipra i Slovačke počinje 28. rujna u 15 sati, objavio je Hrvatski nogometni savez.

Cijena ulaznice za utakmicu s Ciprom je 80 kuna, a ulaznice je moguće kupiti isključivo putem interneta. Jedna osoba može kupiti najviše četiri ulaznice.

Prodaja ulaznica putem interneta uključuje osobno preuzimanje na blagajni stadiona uz predočenje putovnice te potvrde kupovine (vouchera) koja se nakon uspješne kupovine preuzima s korisničkih stranica. Vrijeme zamjene vouchera na stadionu bit će određeno naknadno i svi kupci će o tome dobiti obavijest putem elektroničke pošte.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pravo na kupovinu internetom imaju isključivo državljani Republike Hrvatske, bez obzira na adresu prebivališta, uz popunu osobnih podataka (ime i prezime, OIB, broj putovnice ili osobne iskaznice, datum rođenja i adresa kupca). Osim svojih podataka, kupac unosi i podatke o drugim gledateljima za koje kupuje ulaznice, pri čemu ostali gledatelji ne moraju biti hrvatski državljani.

Rok za kupnju ulaznica je 1. listopada do 12 sati odnosno do iskorištenja raspoloživosti ulaznica.

Kupnja ulaznica za hrvatske navijače za utakmicu protiv Cipra moguća je isključivo putem internetskih stranica Hrvatskog nogometnog saveza i hrvatskim navijačima neće biti moguće na blagajnama stadiona kupiti ulaznice ili pristupiti stadionu bez vouchera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ulazak na stadion bit će omogućen isključivo onim navijačima koji imaju važeću EU digitalnu COVID potvrdu koja je izdana na temelju pune procijepljenosti ili preboljenja novog koronavirusa. EU digitalne COVID potvrde izdane na temelju PCR ili antigenskih testova neće biti priznate. HNS napominje kako se neće priznavati drugačije potvrde o cijepljenju ili potvrde o preboljenju, već isključivo EU digitalna COVID potvrda s važećim QR kodom koji će se provjeravati na ulazu.

Prodaja ulaznica za dvoboj sa Slovačkom u Gradskom vrtu

Za kvalifikacijsku utakmicu između Hrvatske i Slovačke na stadionu Gradski vrt (11. listopada u 20.45) prodaja ulaznica organizirana je isključivo putem interneta. Cijene ulaznica u pretprodaji (zaključno s 10. listopada) su 150 kn (zapad), 100 kn (istok) te 75 kn (jug). Na dan utakmice 11. listopada cijene će biti 200, 120 i 90 kn.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve osobe koje dolaze na stadion moraju imati EU digitalnu COVID potvrdu. Djeca mlađa od 12 godina koja imaju ulaznicu mogu ući na stadion bez EU digitalne COVID potvrde ako su u pratnji roditelja ili skrbnika koji ima potvrdu i ulaznicu.

Prodaja ulaznica uključuje e-ulaznice koje kupac treba preuzeti sa svojih korisničkih stranica i ispisati na svome pisaču, a pravo na kupovinu imaju isključivo državljani Republike Hrvatske, bez obzira na adresu prebivališta, uz popunu traženih osobnih podataka.

Jedna osoba može kupiti do četiri ulaznice. Osim svojih podataka, kupac unosi i podatke o drugom navijaču za kojeg kupuje ulaznice, pri čemu drugi navijač ne mora nužno biti državljanin Republike Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.