Jesu li Gospa i Međugorje postali nepoželjni na Facebooku? Facebook ugasio stranicu vrlo čitanog medija u Hercegovini, javlja poskok.info.
Iako se ne radi o službenoj stranici župe Međugorje – www.medjugorje.hr – koja donosi vijesti o svim događajima u Međugorju, baš kao i radio Mir Međugorje – ova je vijest izazvala zanimanje javnosti.
Potpuno je nejasno zbog čega im je blokiran profil na Facebooku.
Priopćenje portala Medjugorje-info prenosimo u cijelosti:
“Poštovani čitatelji portala Medjugorje-info.com
Naši administratori na Facebook-stranici Medjugorje-info.com dobili su obavijest da je Facebook „ uklonio našu stranicu“ jer „sadržaj objavljen na stranici nije u skladu s Facebookovim uvjetima i standardima zajednice“.
Nismo dobili nikakvo upozorenje niti pojašnjenje; prvo je smanjen doseg objavljenog sadržaja stranice, a onda je stranica ugašena uz obavijest da „sadržaj trenutno nije dostupan”,
Žalili smo se na taj postupak Facebooku ali odgovor još nismo dobili. U međuvremenu naši članci ne dolaze do dijela čitatelja koji ih „otvaraju“ preko društvenih mreža, niti se mogu dijeliti preko Facebooka. Za sada nam nije poznato je li stranica trajno ili privremeno uklonjena, a nije nam poznato ni zašto se Facebook “odlučio” na taj korak.
Facebook uklanja postove koji se odnose na direktne prijetnje, samoozljeđivanje, terorističke poruke, verbalno zlostavljanje ili zastrašivanje, napade na javne figure, kriminalne aktivnosti, seksualno iskorištavanje i slično. Svrha je ljudima pružiti mogućnost povezivanja u sigurnom okruženju i pružiti im sadržaj koji informacijom pozitivno izgrađuje određene zajednice, stoga smatramo da će Facebook revidirati odluku o uklanjanju stranice jer ni po jednoj osnovi nije kršila pravila.
Svi se naši tekstovi objavljuju u skladu sa Standardima zajednice Facebook, tako da je moguće da se radi o cenzuri na društvenim mrežama najvjerojatnije radi lažnih prijava.
Nadamo se da će Facebook vratiti stranicu jer na ovaj način smanjuje se domet tekstova koje objavljujemo na portalu Medjugorje-info.com i spriječava da ih čitatelji dijele društvenim mrežama.”