4. veljače 2004. godine – osnovan Facebook

Foto: Thinkstock

4. veljače 2004. godine Mark Zuckerberg, zajedno s cimerima i harvardskim kolegama Eduardom Saverinom, Andrewom McCollumom, Dustinom Moskovitzem i Chrisom Hughesom, osnovao je Facebook, internetsku društvenu mrežu. Isprva je Facebook bio namijenjen samo studentima sveučilišta na Harvardu, no kasnije su se pridružila druga sveučilišta, srednje škole i kompanije diljem svijeta te danas ova društvena mreža broji preko milijardu aktivnih korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Facebook je najveću ekspanziju doživio nakon 2006. godine. Osim toga, važno je napomenuti kako je između svake značajnije ekspanzije tvrtka uvela neke tehničke novosti za sve bolje i lakše korištnje ovog servisa.

Nekoliko zanimljivosti:

Riječ godine u Oxfordovu rječniku 2009. bila je ‘unfriend’, opisana kao ‘ukloniti nekoga s popisa prijatelja na društvenim mrežama poput Facebooka’

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog kršenja privatnosti i krađe podataka Zuckerberg je 2003. umalo izbačen s Harvarda.

U kolovozu 2008. broj korisnika Facebooka premašio 100 milijuna

U srpnju 2010. broj korisnika Facebooka premašio 500 milijuna

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U listopadu 2012. – broj korisnika Facebooka premašio milijardu!

Da je Facebook država, bio bi treći po broju stanovnika na svijetu, iza Kine i Indije!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.