Dobiti 319 bodova na nekom natjecanju može se činiti puno ili malo – ovisno o kutu gledanja i poznavanju tematike. No ove je godine upravo ta brojka označila pobjednika „natjecanja“ koje je svake godine aktualno – izboru za europski automobil godine.
Kao i većinu izdanja do sada, ni ovo najnovije nije urodilo nekim pretjerano velikim iznenađenjima. Konkurenti u izboru nudili su sve i svašta – od tehnologije, opremljenosti i cijena, pa sve do onih manje teoretskih vrednota poput praktičnosti, udobnosti i voznih svojstava. Stoga zapravo čudi kako je količinu od 319 bodova i prvo mjesto u ukupnom poretku odnio Peugeot 3008.
Naime, za one koji baš i ne prate svijet automobila, riječ je o Peugeotovom 4,45 metara dugačkom, 1,6 metara širokom i 1,62 metara visokom SUV-modelu koji unutar konkurencije sličnih automobila ne odskače ni po čemu. Čak je i cijena u našim krajevima formirana na nekih 170,000 kuna, što ovaj Peugeotov model stavlja u sasvim bezličan teritorij unutar kojeg se nalazi i konkurencija sa svojim modelima.
Bilo kako bilo, Alfa Romeo Giulia je ove godine na europskom polju dobila ukupno 296 bodova i time i nezasluženo mjesto druge pratilje, dok je Mercedes-Benz E-klase sa skoro stotinu manje od Alfe dobio brončanu medalju kao utješnu nagradu.
Ostatak konkurencije unutar prvih sedam najviše plasiranih jednostavno nema smisla redati i nabrajati bodove koje su osvojili, jer se u krajnjoj liniji već iduće godine ionako nitko neće sjećati koji su to automobili.
Tekst se nastavlja ispod oglasa