Hello Kitty slavi 40. rođendan

Japanska stilistica koja brine o sudbini slavne Hello Kitty, fikcionalnog lika japanske tvrtke Sanrio danas je s ponosom govorila o “svojoj djevojčici” koja u ovoj godini proslavlja 40 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Imamo već tri generacije obožavatelja Hello Kitty i nadam se da će ih u budućnosti biti još više jer ih osjećam kao članove obitelji”, rekla je Yuko Yamaguchi koja Sanriovu ekipu Helo Kitty vodi od 1980.

Hello Kitty, koju je dizajnirala japanska dizajnerica Yuko Shimizu kao bijelu mačkicu s crvenom mašnom, osmišljena je prema japanskoj bobtail mački. Kao lik prvi se put pojavila na novčaniku u Japanu 1974. i u Sjedinjenim Državama 1976.

Dio je kawaii segmenta japanske popularne kulture kojim se veliča umiljatost. Poznata je u cijelom svijetu, a nositelj zaštitnog znaka Sanrio na internetskim je stranicama objavio da od prodaje tog svog proizvoda godišnje ostvari oko pet milijarda dolara. Lik Hello Kitty krasi razne predmete – torbice, naljepnice, olovke, tostere, odjeću, računalnu opremu…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proizvedeno je i nekoliko Hello Kitty tv-serija, a o popularnosti lika govori i činjenica da su otvorena dva službena licencirana Hello Kitty tematska parka: Harmonyland i Sanrio Puroland.

“Neprestano nastaju novi animirani likovi, no ja mislim da je Hello Kitty jedini takav lik koji se uspijeva prilagoditi promjenama” u modernom svijetu, rekla je Yamaguchi i najavila da će se tijekom godine u kojoj se obilježava 40 godina njezina “rođenja” održati više događaja umiljatoj mačkici u čast, među ostalim i konvencija Hello Kitty krajem listopada u Los Angelesu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.