Britanska udruga “Girlguiding” koja potiče djevojčice i djevojke na kreativnost nedavno je organizirala podjelu pilotskih značaka u sklopu kampanje čiji je cilj motivirati ih da postanu pilotkinje, piše u četvrtak BBC.
Da bi se dobila značka, članice jedne grupe u sklopu Guirlguidea, “Brownies” (djevojčice od sedam do 10 godina) morat će izvesti nekoliko aeronautičkih eksperimenata i navesti 40 stvari koje mogu letjeti.
Trenutačno je u svijetu samo oko tri posto pilotkinja na komercijalnim letovima, ističu u udruzi.
Pilotkinja i bivša članica Browniesa, Kate McWilliams kaže da ovim potezom ona i kolegice žele “potaknuti djevojke da se za pilotsku karijeru odluče već u ranoj dobi” te dodaje kako je riječ o “fantastičnom poslu”.
Zrakoplovni prijevoznik EasyJet, koji također sudjeluje u kampanji, želi da do 2020. posade čini 20 posto pilotkinja. Kažu da je ta brojka u rujnu 2015. iznosila šest posto, a godinu dana poslije 12 posto.
Kapetanica zrakoplova EasyJeta Marne Munns kaže kako je vrlo važno da djevojčice imaju uzor u ženama pilotkinjama kako bi ih se “potaknulo da se odluče na pilotsku karijeru.”
Munns dodaje da mlade žene želi “nadahnuti i potaknuti na obrazovanje o zrakoplovstvu i o pilotskom pozivu.”
Udruga “Guirlguiding UK” osnovana je 1909., a čini je više od 530.000 članica podijeljenih u grupe raznih naziva, ovisno o životnoj dobi.
Tekst se nastavlja ispod oglasa