Za mnoge mlade Nijemce auto je i dalje statusni simbol

Većina mladih Nijemaca automobil i dalje doživljava potentnim statusnim simbolom, iako je postotak vlasnika registriranih vozila mlađih od 30 godina u padu, pokazuju rezultati istraživanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U anketi agencije Forsa dvije trećine mladih Nijemaca odgovorilo je da im je vlastiti automobil važniji statusni simbol od vlastitog stana ili odjeće.

Onima u dobnoj kategoriji od 30 do 44 godine prioriteti su drugačiji pa su im tako nekretnine važnije od vozila. Osobe starije od šezdeset najmanje su zainteresirane za statusne simbole, ali i njima je vlastita kuća u tome najvažnija.

Anketa je provedena na 2000 ispitanika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.