Istraživanje pokazalo: Smajlićima i nagradama do zdravije prehrane djece

Postavljanjem oznaka s nasmiješenim licima pokraj zdrave hrane i nuđenjem malih nagrada pri kupnji određenih vrsta namirnica djeca se mogu potaknuti na češću konzumaciju zdrave hrane, pokazalo je istraživanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Izgleda da smo pronašli obećavajući, ne pretjerano skup i učinkovit način za poboljšanje prehrane školske djece”, rekao je autor studije Robert Siegel iz dječje bolnice u Cincinnatiju, a prenosi Business Standard.

“Ovakav program mogao bi biti koristan školama koje nastoje poboljšati prehranu svojih učenika”, naglasio je.

Nagrade pomažu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znanstvenici su za potrebe istraživanja postavili zelene ‘smajliće’ pokraj voća, povrća, nemasnog mlijeka i žitarica koji su se posluživali u restoranima ili kantinama u odabranim vrtićima i školama u Cincinnatiju.

Nakon tri mjeseca uveli su koncept “zdravog poslužavnika” na kojemu se nudila samo zdrava hrana. Djeca koja su je odabrala dobila su malu nagradu, naljepnicu, privremenu tetovažu ili lopticu.

Rezultati su pokazali da se konzumacija nemasnog mlijeka povećala sa 7,4 na 48 posto, a čokoladnog smanjila s 86,5 na 44,6 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potrošnja voća povećala se za 20, a povrća za 62 posto.

Rezultati su predstavljeni na godišnjem sastanku američkih pedijatara u San Diegu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.