Zašto Croatia Airlines prodaje sve ‘slotove’ i ukida sve letove za London?

Foto: Fah

Croatia Airlines (CA) ima na Heathrowu devet pari tjednih slotova (pravo slijetanja i polijetanja) i namjerava ih ovih dana prodati, navodi Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U upravi CA kažu da su se na to odlučili jer na liniji Zagreb – London ostvaruju gubitke premda je prosječna popunjenost zrakoplova na njoj 75 posto.

Ti gubitci iznose, tvrde, između jednog i tri milijuna eura godišnje, a do njih dolazi jer zbog konkurencije na toj liniji ne mogu postići bolju cijenu karata. Trenutačno, osim CA Zagreb i Heathrow, povezuje i British Airways.

U upravi CA objašnjavaju i da je prodaja slotova navedena u programu restrukturiranja te da su se na taj potez odlučili sad jer im je potrebno oko 30 milijuna dolara za investicijsko održavanje. Prodaja slotova će, tvrde, pokriti dio tih troškova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No zrakoplovni stručnjak Alen Šćuric tvrdi da ni jedna od 150 aviokompanija koje lete na Heathrow nema gubitke na toj liniji. Prema njegovu mišljenju, slotovi na tom aerodromu nacionalno su blago, a najskuplji su na svijetu upravo zato što su linije za Heathrow profitabilne.

“Kako neke kompanije plaćaju desetke milijuna dolara za njih ako linije za taj aerodrom nisu isplative”, pita se Šćuric.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.