Prvo njemačko izdanje francuskog satiričkog tjednika Charlia Hebdoa pojavilo se u četvrtak na kioscima, gotovo dvije godine nakon napada islamističkih militanata na uredništvo lista u Parizu, s naslovnicom na kojoj je karikatura njemačke kancelarke Angele Merkel.
Tjednik se također okomio na još jedan simbol poslijeratne njemačke moći – najvećeg europskog proizvođača automobila Volkswagen (VW), koji se pokušava oporaviti od skandala s namještanjem rezultata ekotestova.
Naslov je “VW podržava Merkel”, a fotografija prikazuje mehaničara VW-a kako popravlja 62-godišnju Merkel na hidrauličnoj dizalici i kaže: “Novi ‘auspuh’ i vozit ćete još četiri godine”.
Merkel je prošlog mjeseca objavila da će se kandidirati za četvrti mandat na izborima iduće godine.
Na plakatima uoči izlaska njemačkog izdanja prikazana je Merkel kako sjedi na WC-u i čita taj tjednik uz slogan “Charlie Hebdo. Oslobađajuće.”
Za tjednik, poznat u Francuskoj po ismijavanju političkih i vjerskih čelnika, je svjetska javnost saznala nakon što su dva militanta upala na urednički kolegij u prostorijama lista u Parizu u siječnju 2015. i ubila 12 ljudi.
Islamisti su optužili Charlie Hebdo za bogohuljenje zbog objavljivanja karikatura proroka Muhameda.
Vatikanski dnevnik: naslovnica Charlie Hebdoa vrijeđa sve vjernike
Grad Amatrice tuži Charlie Hebdo zbog uvredljivih karikatura
Crtež Charlie Hebdoa rasplakao oca malog sirijskog utopljenika