Korisnici društvenih mreža objavljuju slike podrške žrtvama i obiteljima stradalih, te Germanwingsu

Aviokompanija Germanwings, čiji se Airbus A320 srušio u francuskim Alpama, povodom te tragedije je na društvenim mrežama promijenila boju svog logotipa. Sada umjesto žuto crvenog stiliziranog slova W od jučer stoji crno sivi logo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U znak podrške Germanwingsu i neke druge aviokompanije su promijenile svoj logo u iste boje.

germanwings aviokompanije podrska

Brojni korisnici društvenih mreža poput Facebooka i Twittera objavljuju slike kojima žele pružiti podršku žrtvama i njihovim obiteljima, a neke od njih možete vidjeti u galeriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedna fotografija prikazuje let iz Barcelone koji nikada nije stigao na svoje odredište u Düsseldorf, dok druge slike podrške prikazuju činjenične podatke s ovog leta – 144 putnika i 6 članova posade, 16 njemačkih školaraca, nema preživjelih, “nikada nije poslano upozorenje”…

Neke od poruka podrške koje se mogu vidjeti na slikama su: “2 pilota i 4 člana posade obukli su svoje uniforme, oprostili se od voljenih, i nikada više nisu stigli kući”, “Naše misli i molitve su uz obitelji i prijatelje onih koji su bili na letu 4U9525″…

germanwings podrska (1)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svoju podršku možete dati i vi koristeći hastagove #4U9525, #Germanwings, #indeepsorrow .

Što se zapravo dogodilo?

Airbus njemačke niskobudžetne zrakoplovne tvrtke Germanwings srušio se u zabačenim francuskim Alpama pri čemu je poginulo svih 150 putnika i članova posade. U tvrtki vjeruju da je među njima bilo 67 Nijemaca, dok je iz Španjolske došla informacija o 45 putnika sa španjolskim imenima. Inače, među žrtvama je 16 učenika i dvoje nastavnika iz gimnazije u gradu Haltern Am See na sjeverozapadu Njemačke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Germanwings je izrazio najdublju sućut onima koji su izgubili članove obitelji i bliske osobe. Airbus koji se srušio je u ljeto 2013. prošao zadnju veliku kontrolu, tipa C, upravo po njegovoj servisnoj knjižici. Takav tip kontrole radi se u pravilu svakih 12 do 18 mjeseci. Kapetan zrakoplova bio je iskusan pilot koji je letio za Lufthansu i Germanwings posljednjih deset godina. Još se ne zna što je uzrokovalo nesreću jer “nije bilo anomalija na zrakoplovu”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.