(FOTO) Ikea predstavila novi katalog i istraživanje o navikama hrvatskih građana u dnevnim boravcima

Foto: Fah

Hrvatski građani u kućanstvima najviše borave u dnevnim boravcima, koji su kod njih 70 posto povezani s kuhinjom, dok ih 80 posto u dnevnom boravku ima TV, a za 50 posto ih je to i radni prostor, pokazalo je istraživanje tvrtke Ikea Hrvatska koja je u ponedjeljak predstavila katalog za 2018., četvrti za hrvatsko tržište.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje o navikama hrvatskih građana vezano za dnevne boravke Ikea je provela na uzorku od 2000 ispitanika i 30 kućanstava u Zagrebu i Splitu, pri čemu ih je više od po 60 posto kazalo da u dnevnom boravku i spavaju te se igraju s djecom, dok za uređenje tog prostora u kući/stanu najčešće biraju bijelu i boje breze te hrasta.

“S obzirom da je godišnja tema kataloga Ikee za 2018. dnevni boravci i život oko njega proveli smo takvo istraživanje. Tiskani katalog ćemo kao i prijašnjih godina distribuirati na adrese više od 400 tisuća kućanstva u Zagrebu i okolici od 28. kolovoza do 12. rujna, a uz tiskani imamo i digitalni katalog”, kazala je u ponedjeljak na predstavljanju kataloga direktorica zagrebačke robne kuće Ikea Darija Kulić.

Najavila je da će digitalna inačica kataloga za 2018. u Hrvatskoj biti dostupna od početka rujna, s detaljnim informacijama o proizvodima, uključujući i kratke dokumentarne filmove povezane s tiskanim izdanjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kulić je naglasila da je za Ikeu katalog uvijek dobar ‘alat’, što potvrđuju i brojke da se za 2018. tiska u više od 200 milijuna primjeraka, na 35 jezika i distribuira u 52 zemlje svijeta, među kojima je i Hrvatska.

Novi IKEA-in katalog za 2018. godinu prepun je prelijepih komada koji će vas zasigurno inspirirati da se bacite na preuređenje doma.

Među novim se proizvodima koji će se moći u IKEA-inim trgovinama kupiti na jesen nalazi ekstenzivna kolekcija Ypperlig koju je švedska tvrtka napravila u suradnji s danskim brendom HAY. Kolekciju čini čak 35 različitih komada i nedvojbeno je da će za njom vladati najveći interes.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među drugim komadima koji su se istaknuli su Vedbo stolica, Vallentuna kauč, Svalnäs zidna polica, Ekebol kauč, stolica Odger te kuhinjski ormarići Metod.

Zagrebačka robna kuća Ikea otvorena je krajem kolovoza 2014., na području općine Rugvica, a na predstavljanju kataloga za 2018. nije bilo riječi o poslovanju, što će objaviti kasnije na jesen.

Na upit o utjecaju nedavno otvorene robne kuće u Beogradu na promet kuće u Zagrebu, iz Ikee Hrvatska samo kratko kažu da zbog toga ne očekuju manji promet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.