LNG terminal u Omišlju počet će se graditi sredinom 2016.

Foto: Fah

Omišaljski LNG Terminal počet će se graditi sredinom 2016. godine, gradnja će trajati tri godine, tako da terminal u pogon ulazi 2019. godine, kazao je u ponedjeljak Mladen Antunović, direktor LNG Hrvatska, u radio emisiji Poslovni tjedan, dodavši istovremeno kako se ozbiljno razmišlja da se u neposrednoj blizini terminala napravi i plinska elektrana visoke učinkovitosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Razmišljamo da u blizini terminala napravimo visoko učinkovitu kogeneracijsku elektranu, možda manjeg kapaciteta od 40 megavata. Upravo idemo sa tehnološkim razrađivanjem jednog takvog rješenja, budući da je to europska praksa”, kazao je Antunović.

Strateški projekt u europskoj energetskoj sigurnosnoj strategiji

Zadovoljan je kako se razvijaju stvari oko spomenutog terminala koji će, po njemu, jednog dana osigurati energetsku sigurnost ovog dijela Europe. Ne sumnja da će doći do gradnje terminala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“LNG Terminal na Krku postao je europski strateški projekt, uvršten je na europsku listu projekata od strateškog interesa i dodatno apostrofiran u europskoj energetskoj sigurnosnoj strategiji, gdje su svega 33 projekta iz plinskog poslovanja. Naš LNG terminal ima apsolutno sve prioritete na razini Europske unije”, rekao je Antunović, dodavši kako je ovo treća sreća jer je izgradnju terminala prvi put spriječio rat, a drugi put ekonomska kriza. S druge strane, po njegovim riječima, sada iza sebe imamo i i Europsku uniju i njezine fondove, ali i investitore koji su spremni uložiti u jedan takav projekt.

Hrvatska, istaknuo je, neće ulagati u taj projekt, ona će ga samo pripremiti prema najboljim svjetskim standardima tako da bude privlačan privatnom kapitalu.

Prvi korak nije traženje investitora već prodaja prozvodnih kapaciteta

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Ako imamo prodane kapacitete u većoj ili manjoj mjeri, tada ćemo mnogo lakše i pod puno boljim uvjetima dovest investitore. Do kraja ovog mjeseca tvrtke imaju mogućnost iskazati neobvezujući interes, a potom ide postupak pregovaranja sa ciljem sklapanja ugovora”, naveo je Mladen Antunović, ponovivši kako je zadovoljan ukupnim interesom.

Otkrio je kako će kapacitet terminala bit šest milijardi prostornih metara plina, no ako se u početku iskažu manje potrebe, moguće je i da će se graditi samo jedan spremnik, umjesto planirana dva

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.