Ernst & Young: Varaždinska tvrtka Bomark Pak osvojila prestižnu titulu ‘Poduzetnik godine’

Bomark Pak
Foto: EY

Na sedmoj dodjeli nagrade “Poduzetnik godine” titula hrvatskog “EY (Ernst & Young) Poduzetnika godine” pripala je varaždinskoj tvrtki Bomark Pak. Ta je tvrtka među trima vodećima europskim proizvođačima folija za pakiranje. Hrvatsku će predstavljati na svjetskoj završnici u lipnju u Monacu.

U natjecanju za poduzetnika godine bila su prijavljena 44 poduzetnika iz 28 tvrtki.

Bomark Pak
Foto: EY

Folije i papirne cijevi

Bomark Pak jedini je hrvatski proizvođač stretch folija i papirnih cijevi, koji djeluje u sklopu Bomark grupe, najvećeg hrvatskog proizvođača stretch folije i distributera ambalažnih materijala i opreme za pakiranje.

– Bomark je nastao prije tridesetak godina iz jednog malog distributera materijala za pakiranje, koji se razvijao i počeo s proizvodnjom. Trenutačno smo na oko tisuću artikala. U Njemačkoj je izračunato da se svaka treća nesreća kamiona događa zbog loše zapakirane robe. Za našu proizvodnju imamo suvremeno postrojenje, najkvalitetnije materijale koji osiguravaju da roba bude sigurna u transportu i da ne dolazi do nesreće. Kontroliramo i ulazne komponente i naš proizvod na izlazu. Prošle godine na 50 tisuća tona izvoza u 30-ak zemalja Europe nismo imali nijednu reklamaciju. Danas zapošljavamo tristotinjak ljudi, od čega 30-ak u drugim zemljama – rekao je Miljenko Borščak, osnivač Bomarka i suvlasnik.

Bio je to u početku obiteljski posao, koji se s godinama širio. Prije desetak godina timu se pridružio Stiven Toš, koji je postao direktor, a danas je i suvlasnik poduzeća zahvaljujući svom zalaganju i rezultatima.

– Smješteni smo na 5,5 hektara, a osigurali smo 10 hektara za naše širenje. Bomark Pak, najveće članica Bomark grupe, treći je po veličini proizvođač stretch folija u Europi, koji zauzima pet posto europskog tržišta. Prije šest godina pokrenuli smo i proizvodnju papirnih cijevi radi vlastitih potreba, no sada 60 posto izvozimo. Europa, u koju izvozimo 99 posto proizvodnje, zahtijeva nove ekološke proizvode, mi smo se za to pripremali godina, tako da smo deset godina ispred ostalih, kaže Toš, direktor Bomark Paka.

Nakon primitka nagrade, Borščak je istaknuo nekoliko osnovnih stvari bitnih za uspješnog poduzetnika, među kojima je vjera u ono što se radi.

Toš je rekao da se u toj tvrtki više od 90 % prihoda ostvaruje  izvozom.

> Osnivači Infobipa dobitnici nagrade EY Poduzetnik godine

> Rimac: ‘Monaco je nevjerojatan, ali Hrvatska mi je draža, želim u nju privući auto industriju’

– Izvozimo u više od 30 država. Ove godine imamo jako ambiciozne planove. Planiramo uložiti više od 30 milijuna eura u zelenu tehnologiju, čime ćemo biti najbolji i najveći u Europi. Ova nagrada za nas znači mnogo. Definitivno će nas potaknuti da budemo još bolji. Mi smo među trima najboljim proizvođačima u našem segmentu u Europi, a uskoro ćemo postati broj jedan  – rekao je Toš.

Globalni program

EY Poduzetnik godine globalni je program osmišljen s ciljem poticanja poduzetničke klime i izgradnje boljeg poslovnog okruženja.

Odluku o EY Poduzetniku godine donosi žiri sastavljen od poduzetnika, koji prilikom ocjenjivanja kandidata u obzir uzima kriterije poput razvijenog poduzetničkog duha, inovativnosti, integriteta i financijske uspješnosti. Članovi žirija ove su godine, kada je ovaj izbor u Hrvatskoj održan sedmi put, bili: Emil Tedeschi, Nenad Bakić, Saša Cvetojević te dosadašnji laureati programa: Alan Sumina, Đuro Horvat, Marko Pipunić, Mate Rimac, Silvio Kutić te Hrvoje Josip Balen.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.