Nedjelja, 27 travnja, 2025
18.8 C
Zagreb
Pratite nas:

HTZ: U užem izboru za koncept Big Idea pet ponuditelja

Podijeli

Podijeli

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) odabrala je pet ponuditelja, domaćih i stranih marketinških agencija, za izradu krovnog komunikacijskog koncepta “Big Idea” koji će u budućnosti, najvjerojatnije već od iduće godine, predstavljati okosnicu promotivnih, marketinških i komunikacijskih aktivnosti HTZ-a, prenosi HRT.

Na natječaj za izradu koncepta Big Idea u roku pristiglo je ukupno 13 individualnih i prijava zajednice ponuditelja. U drugoj se fazi izbora povjerenstvo HTZ-a odlučilo za njih pet s kojima će razgovarati i predstaviti im projektni zadataka. To su agencije Grey Zagreb i Grey EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika); Studio Sonda iz Hrvatske i agencija M&C Saatchi London&Milano; BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske; agencije SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) iz Španjolske i Bruketa&Žinić iz Hrvatske; te McCann Zagreb iz Hrvatske i Future Brands iz Velike Britanije.

Tih pet odabranih ponuditelja dužno je do 16. prosinca dostaviti ponude s kreativnim prijedlozima, napominju iz Glavnog ureda HTZ-a. HTZ će s predloženim konceptima izaći na osam glavnih tržišta i ispitati kako ta tržišta reagiraju na prijedloge.

Povjerenstvo će finalno ocijeniti prijedloge i dostavljene koncepte, a potom će biti potpisan i ugovor s ponuditeljem prihvaćenog koncepta Big Idea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/h
Photo: htz

Pročitaj više

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.

Pročitaj više

Frendica.hr

Tijekom dijete uvedite 'dan za varanje'

Upozoravaju da „varanje na dijeti” treba pomno unaprijed isplanirati kako bi ono uistinu poslužilo kao psihološko olakšanje za vri...

Glas naroda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci