Gotovo šest mjeseci uoči frontalne primjene “Škole za život”, projekta koji bi trebao promijeniti načine poučavanja u osnovnim i srednjim školama, u Ministarstvu obrazovanja imaju i više nego dovoljno razloga za ozbiljnu zabrinutost ili pak sram, piše Večernji.
Od nešto više od 3000 nastavnika i profesora hrvatskog jezika koji su uključeni u rad virtualnih učionica kako bi se pripremili za nove načine poučavanja, vrednovanja učenika i na novi oblik obrazovanja samo je njih 12 posto u potpunosti pročitalo kurikul vlastitog predmeta po kojem bi od jeseni trebali podučavati učenike. Djelomično je kurikul pročitalo 61,7 posto nastavnika i profesora hrvatskog, a 26,3 posto nije uopće pročitalo kurikul svojeg predmeta.
Ništa bolja situacija nije ni s matematikom, iako u Ministarstvu obrazovanja naglašavaju da je većina nastavnika matematike proučila kurikul svog predmeta.
“U anketi ih se 15 posto izjasnilo da su detaljno pročitali taj dokument, 58 posto uglavnom se slaže s tom tvrdnjom, dok ih se 27 posto ne slaže s tom tvrdnjom. Kurikul predmeta matematika iduća je tema u virtualnoj učionici, što će dodatno potaknuti i one koji dosad nisu da prouče kurikul”, kažu u Ministarstvu.
Zanimljivo, na nedavno održanoj Večernjakovoj konferenciji, sama ministrica Divjak kazala je da je reforma obrazovanja evolucija, ne i revolucija dajući tada prvi put na znanje da velikih promjena, barem kako se to najavljivalo, nema i ne treba ih očekivati.
Time je opovrgnula vlastite izjave pri najavi “Škole za život” kada je oštro demantirala tvrdnje da je riječ tek o opremanju škola, ne i suštinskim promjenama koje su zagovarali roditelji na nekoliko velikih prosvjeda diljem Hrvatske.
Tekst se nastavlja ispod oglasa