(FOTO) HRT za naš novac – opet promiče neznanstvenu rodnu ideologiju prizorima igračaka ‘bez rodnih stereotipa’

Foto: Snimka zaslona

Na četvrtom programu Hrvatske radiotelevizije (HRT) u televizijskom prilogu “Bez komentara.” ovih se dana pojavio novi prilog koji promiče neznanstvenu rodnu teoriju. Puštajući prilog o “igračkama bez rodnih stereotipa“, ruga se na taj način prirodnoj znanosti usađujući gledateljstvu slikom i slovima ideologiju da je rod, odnosno spol, nekakva društvena ‘nadogradnja’ podložna promjeni.

> Evo što nam je HRT odgovorio – Kako za naše novce promiču neznanstvenu rodnu teoriju

> HRT pokrenuo specijalizirani portal koji promiče LGBT propagandu

> Ustavnopravni stručnjak Ljubić: ‘Ustav RH ne poznaje pojam roda’

> UiO: Javna televizija pristrana u izvješćivanju o ratifikaciji Istanbulske konvencije

Lutke iz priloga na HRT-u djeluju “bespolno” uz priloženu mušku i žensku odjeću.

“Odbor koji je izradio Istanbulsku konvenciju jasno je dao do znanja da koncept rodne ideologije treba biti inkorporiran u sve odredbe Konvencije te da “rodna ideologija nije, kako to neki ističu, sporedno pitanje, već glavno pitanje čitave Istanbulske konvencije”, istaknuo je još 2017. Luka Mlinarić.

Tom se prilikom osvrnuo na primjer austrijskog izvješća o provedbi Konvencije iz kojega je vidljivo koliko rodna ideologija utječe na obrazovanje, ulazeći u kurikule, nastavne sadržaje i pomagala.

“Nema muških i ženskih igračaka, neutralne prostorije, nema ružičaste boje”, takozvanih “rodnih stereotipa”. “Stvara se spin da je sve ono što predstavlja muškost, odnosno ženskost – stereotip, a ne prototip. Ako država ratificira Konvenciju, ona postaje nadzakon te ju je država dužna provoditi.”, upozorio je Mlinarić.

> Plenković nastavlja kampanju za IK, napao dio civilnog društva koji joj se protivi

> (VIDEO) Glasnović: ‘Hrvatska provodi ‘direktive EU’ u čijem parlamentu sjedi osoba za koju je divno voditi ljubav s 5-godišnjim djetetom’

Pojam stereotip zapravo nema jasno artikulirano značenje u znanosti, ali ga zato rodni ideolozi obilno koriste i lijepe etiketu “stereotipa” na ono što ne odgovara njihovoj ideologiji kako bi to diskreditirali, primjerice da se davanjem autića dječaku ili lutke djevojčici stvaraju stereotipi o tome s kojim se igračkama muška i ženska djeca trebaju igrati. Pojam stereotip najčešće se koristi u socijalnoj psihologiji i odnosi se na predodžbe, mišljenja i stavove koje su ljudi stvorili o pojedinim pojavama, pripisujući im određene karakteristike. Stereotipi mogu ili ne moraju biti istiniti i mogu biti negativni ili pozitivni. Primjerice, u Hrvatskoj postoji negativan stereotip o političarima – da rade samo za sebe i svoje interese. Stereotip, je dakle predodžba koja, iako možda istinita u nekim slučajevima, ne odgovara nužno stvarnim karakteristikama određene skupine ili njezinih članova.

S druge strane, pojam koji je itekako prisutan u znanosti, dokaziv i provjerljiv jest prototip. Prototip kao pojam zapravo predstavlja skup svojstava određene kategorije. Na primjer, kategorije muškarac i žena sadrže određena svojstva, od kojih su neka nužna za svaku jedinku te kategorije (svakog muškarca i ženu) – tzv. sržna svojstva, dok od ostalih uobičajenih svojstava neke jedinke imaju neka svojstva, a druga ih nemaju. Sržno, nužno svojstvo za muškarce i žene je da je muškarac osoba muškog spola, a žena osoba ženskog spola.

Stereotip je, dakle, konstrukt koji je “neopipljiv” i kojim znanost teško može rukovati. Iz tog razloga je posve neznanstveno pripisivati bilo kojoj pojavi – poput ženskosti i muškosti – etiketu stereotipa.

> Američko udruženje pedijatara objavilo: Rodna ideologija šteti djeci

> Kaos rodne ideologije: Učenicima u Velikoj Britaniji zabranjen dolazak na nastavu nakon što su se pobunili protiv ‘rodno neutralnih’ uniformi

> U ime obitelji: Analiza koristi i šteta ne opravdava ratifikaciju IK

> Filozofski fakultet u Rijeci dobiva kolegij posvećen ‘rodu, seksualnosti i identitetima’ čiji je nositelj lezbijska organizacija

> Zamke rodne ideologije (1.): ‘Žene koje su bili muškarci’ gaze ženske sportašice

Iskorištavanjem djece i mladih “rodna ideologija” nastoji kroz tzv. “rodno neutralno” obrazovanje stvoriti generacije koje neće imati jasnu sliku i pojam o tome da je muškarac osoba muškog spola, a žena osoba ženskog spola. Cilj takvog preodgoja djece i mladih je jasan – razaranje društvenih vrijednosti utemeljenih na spolnom određenju čovjeka i komplementarnosti muškarca i žene (brak, obitelj, majčinstvo, očinstvo…).

Gotovo svi hrvatski mediji, posebno ženski časopisi, početkom godine prenijeli su vijest u kojoj američka glumica Charlize Theron otkriva da sina odgaja kao djevojčicu. Uvodno su se čak i narugali kritičarima takvog odgoja nazivajući ih “dežurnim dušebrižnicima”.

“Charlize Theron prije dvije i pol godine našla se na meti dežurnih dušebrižnika nakon što su se na internetu pojavile fotografije njenog tada četverogodišnjeg sina Jacksona u haljini i s perikom Else iz crtića ‘Frozen’. Jackson danas ima sedam godina, a slavna glumica sada je priznala da ga odgaja kao djevojčicu. ‘Da, i ja sam mislila da je dječak sve dok me nije pogledala s tri godine i rekla: ‘Ja nisam dječak!”, ispričala je Charlize. Osim Jacksona, glumica je posvojila još jednu djevojčicu, trogodišnju August. “Imam dvije prekrasne kćeri i kao i svaki roditelj želim ih zaštititi. Moj posao je da ih volim i osiguram im sve što im treba da bi bili ono što žele biti. Učinit ću sve što je u mojoj moći da moja djeca imaju sva prava koja im pripadaju“, ustvrdila je glumica, koja je svojoj posvojenoj djeci osigurala sve osim – oca, neizmjerno važne osobe u odgoju djeteta.

Prije nekoliko tjedana podijelila je na Instagramu i fotografiju posvojenog dječaka odjevenog u haljinu. Ispod fotografije nanizali su se brojni komentar, onih koji odobravaju taj postupak, ali i onih koji su zabrinuti za dječaka.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

We don’t wanna leaves 🍃

Objavu dijeli Charlize Theron (@charlizeafrica)

“Kada inače zdrav biološki dječak vjeruje da je djevojčica, ili inače zdrava biološka djevojčica vjeruje da je dječak, postoji objektivni biološki problem koji se nalazi u umu, ne u tijelu, te bi ga se trebalo liječiti kao takvog”, upozorili su američki pedijatri.

Za odgoj cjelovite i zdrave osobnosti djeteta, dakle buduće osobe, potrebni su i majka i otac, svaki sa svojom značajno različitom ulogom u odgojnom procesu.

Odnos s ocem vrlo je važan za emocionalni, socijalni i intelektualni razvoj djeteta, a očinska uloga razlikuje se od majčinske uloge. Očinska uloga vrlo je važna u procesu stvaranja identiteta djeteta, osobito kod dječaka!

Dječaci su u početku više povezani s majkom, a onda se u dobi od devet godina počinju identificirati s ocem te žele njegovu pozornost i naklonost. Djevojčice se oko treće godine života počinju povezivati s ocem.

Majčina je uloga da usadi u dijete osjećaj sigurnosti, dok ga otac podučava i vodi kako bi se mogao suočiti s problemima koje mu zadaje društvo u kojem se rodio. Na kraju zrela osoba doseže točku razvoja na kojoj predstavlja vlastitu majku i vlastitog oca. Zrela osoba se oslobodila vanjske majke i oca, ali ih je izgradila iznutra“, istaknuo je psiholog i psihoanalitičar Erich Fromm.

> Dr. sc. Hrvoje Pende: HDZLGBTTQISDP zajedno bespućima prema transrodnoj Europi

> Istraživanje: izbor igračaka kod djece je određen spolom, a ne društveno nametnut – kako tvrdi rodna ideologija

> (VIDEO) BBC News promovira “rodno neutralno” obrazovanje koje Istanbulska konvencija nameće državama strankama!

> Istanbulska konvencija kao odskočna daska za Plenkovića i njegove suradnike – sjećate li se kako su je gorljivo zagovarali?

> Pročitajte kakve posljedice nametanje rodne ideologije ima na obrazovanje i zakonodavstvo!

Istanbulska konvencija, koju je Hrvatskoj unatoč masovnim prosvjedima nametnuo HDZ-ov premijer Andrej Plenković, traži upravo uvođenje rodne ideologije u obrazovanje!

U čl. 14 Istanbulska konvencija traži da države koje su je ratificirale poduzmu “kada je to primjereno, potrebne korake kako bi nastavne materijale o pitanjima kao što su (…) nestereotipne rodne uloge (…) prilagođeno razvojnim sposobnostima učenika, uključile u redovni nastavni plan i program i na svim razinama obrazovanja”.

U članku 12. Konvencije se borba protiv “stereotipnih rodnih uloga” proširuje na cijelo društvo, kulturu i ponašanje ljudi: “Stranke će poduzeti potrebne mjere za promicanje promjena u društvenim i kulturnim obrascima ponašanja žena i muškaraca s ciljem iskorjenjivanja predrasuda, običaja, tradicija i svih drugih postupanja u praksi koja se temelje na ideji manje vrijednosti žena ili na stereotipnim ulogama žena i muškaraca.”

Dakle, upravo je “rodno neutralno” obrazovanje djece i mladih jedna od glavnih posljedica provedbe Istanbulske konvencije kojom se “rodna ideologija” nameće državama koje su je ratificirale, između ostalih i Hrvatskoj – zahvaljujući Andreju Plenkoviću.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr