Grad Osijek i Coca-Cola Hrvatska pokrenuli trajno osvjetljenje Pješačkog mosta

Foto: Thinkstock

Grad Osijek i Coca-Cola Hrvatska pokrenuli su u utorak u Osijeku projekt trajnog osvjetljenja Pješačkog mosta, vrijedan milijun kuna, a u akciji je potrebno prikupiti 108.048 čepova boca tog pića, što odgovara broju stanovnika Osijeka po rezultatima popisa stanovništva iz 2011. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavnik Coca-Cola Hrvatske Stjepan Petrović rekao je kako će se čepovi skupljati na 800 mjesta u Osijeku i okolici, a vjeruje da će potreban broj prikupiti u iduća dva mjeseca. Dodao je da će nakon toga početi tehnička priprema i provedba projekta.

U Coca-Coli su izradili i repliku Pješačkog mosta od 5000 bočica koja se trenutačno na Trgu Sv. Trojstva u Tvrđi. Petrović je rekao kako je to druga hrvatska znamenitost koju su izradili nakon dubrovačke Onofrijeve česme.

Projekt trajnog osvjetljenja Pješačkog mosta povjeren je tvrtki “Zumtobel”, čiji je predstavnik Saša Pajdić rekao kako je ta tvrtka međunarodni izvođač cjelovitih rješenja u profesionalnoj rasvjeti zgrada i konstrukcija koji je radio na mnogim poznatim svjetskim zdanjima, poput stadiona “Wembley” u Londonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veleposlanik projekta je osječki i hrvatski gimnastičar Robert Seligman.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.