Nakon kritika upućenih Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu da je reklamna kampanja za kazališnu sezonu prostačka i neprimjerena zbog plakata koji aludiraju na bludne radnje, u srijedu se oglasila Uprava HNK.
“Reklamnu kampanju Hrvatskoga narodnog kazališta (HNK), koja je završila 13. rujna, radili su vrhunski profesionalni umjetnici, a njezina isključiva namjera bila je najaviti program sezone 2017./2018. i pozvati publiku da postanu pretplatnici, bez ikakvih drugih konotacija” poručili su u priopćenju, dodajući kako je riječ o uobičajenoj praksi u svim europskim repertoarnim kazalištima.
Zbog plakata su kritike uputili mnogi građani, među kojima smo prenijeli onu profesora Marušića s Medicinskog fakulteta.
“Ne mogu prihvatiti da Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu kao kulturna ustanova velike tradicije i nacionalnog značaja potpadne pod utjecaj umjetničkih aktivista i kulturnih revolucionara. Ova je marketinška kampanja krajnje neukusna i uvredljiva za većinu poreznih obveznika od čijeg se novca HNK financira”, naveo je, između ostaloga, prof. Marušić.