HNK odgovorio na kritike o neukusnim i uvredljivim plakatima: Evo što tvrde!

Foto: fah

Nakon kritika upućenih Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu da je reklamna kampanja za kazališnu sezonu prostačka i neprimjerena zbog plakata koji aludiraju na bludne radnje, u srijedu se oglasila Uprava HNK.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Reklamnu kampanju Hrvatskoga narodnog kazališta (HNK), koja je završila 13. rujna, radili su vrhunski profesionalni umjetnici, a njezina isključiva namjera bila je najaviti program sezone 2017./2018. i pozvati publiku da postanu pretplatnici, bez ikakvih drugih konotacija” poručili su u priopćenju, dodajući kako je riječ o uobičajenoj praksi u svim europskim repertoarnim kazalištima.

Zbog plakata su kritike uputili mnogi građani, među kojima smo prenijeli onu profesora Marušića s Medicinskog fakulteta.

“Ne mogu prihvatiti da Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu kao kulturna ustanova velike tradicije i nacionalnog značaja potpadne pod utjecaj umjetničkih aktivista i kulturnih revolucionara. Ova je marketinška kampanja krajnje neukusna i uvredljiva za većinu poreznih obveznika od čijeg se novca HNK financira”, naveo je, između ostaloga, prof. Marušić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.