Dovršava se vijadukt Prapratno na trasi pristupne ceste za Pelješki most. Za njega je Brodosplit isporučio ukupno 2.580 tona čelične konstrukcije, a segmenti se ugrađuju metodom navlačenja posebnim hidrauličkim sustavom. Sandra Lacković za Dnevnik u podne HTV-a javila je da se na gradilištu intenzivno radi te da će uskoro biti dovršeno spajanje i montaža čelične konstrukcije na vijaduktu.
On je dug 223 metra, svi segmenti izgrađeni su u škveru Brodosplita, morskim putem dovezeni u Prapratno, a nakon toga na gradilište.
Spajanje je započelo krajem lipnja. Brodosplit je potpisao ugovor s grčkim Avaxom o izradi čelične konstrukcije za vijadukt Prapratno i most Ston. Sve je to dio stonske zaobilaznice koju gradi Avax, duge 18 km, vrijedne više od 500 milijuna kuna bez PDV-a.
Riječ je o građevinski iznimno zahtjevnom projektu. Na gradilištu je trenutačno 20-ak radnika i inženjera Brodosplita, a u projektu je sudjelovalo oko 100 radnika Brodosplita.
Ovo je važna dionica pristupnih cesta Pelješkog mosta koji bi trebao biti dovršen na proljeće 2022., a pristupne ceste trebale bi biti puštene pred turističku sezonu. Radovi dobro napreduju.
Kompletna izrada dokumentacije prema glavnom projektu odrađena je u Brodosplitu – kao i izrada, rezanje, zavarivanje, montaža, bojanje.
Konstrukcija je iz pet segmenata dopremljena na gradilište, tamo spajana i hidrauličkim pumpama navučena preko doline, objasnio je za HTV Matko Balić iz Brodosplita.