-->
Utorak, 7 siječnja, 2025
12.8 C
Zagreb
Pratite nas:

Popularni brendovi i božićne reklame koriste za LGBT propagandu

Podijeli

Prvi vjesnici da se Božić približava najčešće su božićne reklame koje se po medijima vrte još od početka studenog. Mnoge od njih urežu se u pamćenje zbog svoje glazbe ili slike. No, mnogima je i to još jedna prilika da promoviraju LGBT ideologiju, a to čine mnogi poznati brendovi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

H&M, švedska švedska multinacionalna tvrtka, poznata po fast fashion odjeći za žene, muškarce i djecu i ove godine je objavio reklamu u kojoj promovira LGBT. H&M koji u svojoj božićnoj reklami “želi da slavimo ljubav na sve moguće načine”. Cijela njihova božićna kolekcija i kampanja zove se “Praznici 2024.” Iako se veže uz Božić, H&M u svojoj kampanji zapravo ne promovira ništa što ima veze s najradosnijim kršćanskim blagdanom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>Oglasila se i Erste banka: Evo što kažu o spotu kojim promiču ‘transrodnost’ i homoseksualni stil života

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu kampanje objavljen je video različnih ljudi, modela koji daju svoje mišljenje o tome što je ljubav i što ona predstavlja. Slike nam prikazuju trenutke nježnosti i ljubavi, a prevladavaju LGBT parovi.

>Adidas se pridružio woke ludilu: Muškarac reklamira ženski kupaći kostim

H&M je i ranije promovirao LGBT u svojim reklamama, a božićna reklama iz 2019. u kojoj se dva muškarca ljube tada je izazvala lavinu negativnih reakcija.

Poziv na bojkot u UK-u

U Ujedinjenom Kraljevstvu kontroverzu je izazvala reklama brenda za zdravlje i ljepotu Boots. Oni su u svojoj božićnoj reklami uključili “rodno neutralne” zamjenice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Američke tvrtke odustaju od DEI i LGBT programa: O čemu se radi?

U reklami Adjou Andoh, glumica iz serije Bridgerton, glumi kao ženu Djeda Mraza. Prikazano je kako ona izdaje naredbe dok on spava. Potom govori o djetetu koje čeka božićne darove s rodno neutralnim “oni”, a ne “on” ili “ona”. Osim toga, u radionici gospođi Claus pomažu niz LGBTQ i drag queen vilenjaci.

>U novoj reklami za Jaguar umjesto automobila homoseksualci i transvestiti

Upotreba ovog jezika dolazi nakon što je Boots obećao da će se “usredotočiti na prihvaćanje LGBTQ+ putem marketinga i brendova” i reći osoblju o “LGBTQ+ identitetima i inkluzivnom jeziku”, prenosi The Telegraph.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Desnica je pozvala na bojkot brenda.

Jedna od najpoznatijih takvih reklama je ona norveške državne pošte iz 2021. u kojoj je Djed Božićnjak – gej.

>Zbog reklame s ‘trans’ osobom poznata američka marka piva ‘Bud Light’ i dalje na gubitku

Reklama traje četiri minute i zove se ‘When Harry met Santa’ te se referira na poznatu romantičnu komediju ‘When Harry met Sally’. Prikazuje muškarca koji piše pismo Djedu Božićnjaku s porukom: “Sve što želim za Božić si ti”. Muškarac Djeda Božićnjaka čeka na Badnjak kod kuće, a na kraju se poljube.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sadržaj članka

Pročitaj više

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci