Vukovar: Nova turistička signalizacija barokne jezgre Grada

Foto: www.vukovar.hr

“Postavili smo novu turističku signalizaciju barokne jezgre grada Vukovara. Budući da su uže središte grada Vukovara i njegova barokna jezgra, koja je ujedno i zaštićena kulturno-povijesna cjelina, u najvećem dijelu pješačka zona i obavezna ruta u obilasku grada, bilo ju je potrebno pravilno označiti i interpretirati. Riječ je o hvalevrijednom projektu nastalom u suradnji Turističke zajednice grada Vukovara, Gradskog muzeja Vukovar, Grada Vukovara i Konzervatorskog odjela Ministarstva kulture.

Ova je prekrasna priča vrijedna gotovo 110 000 kuna, a njome želimo dodatno istaknuti ljepote Vukovara te ih približiti svim našim posjetiteljima kroz moderan prikaz u tri oblika koji prezentiraju najvažnije kulturne spomenike grada Vukovara. Projekt se ponajviše bazira na baroknoj jezgri koja je zaštićeno kulturno dobro, ali se širi i na čitav niz kulturnih objekata značajnih za povijest našega grada i nose svoju edukativnu te turističku vrijednost.”, objavio je vukovarski gradonačelnik Ivan Penava.

“Barokna jezgra je prepoznatljiva vizura centra Vukovara i gosti rado šetaju središtem grada. Kako bi dobili što bolju informaciju pokrenuli smo projekt označavanja kulturno-povijesno važnih građevina i lokacija. Budući je destinacija Vukovar-Vučedol-Ilok, nacionalni EDEN pobjednik (Europska destinacija izvrsnosti) za 2016./2017.g. na temu kulturnog turizma, ovaj je projekt tim više dobio na značaju i važnosti,” rekla je direktorica Turističke zajednice Grada Vukovara Marina Sekulić ističući kako su ploče i vizualni identitet barokne jezgre dizajnerski rad kreativnog studija Kazinoti&Komenda iz Splita.

Vizualni identitet proizlazi iz karakterističnih oblika koji dominiraju u baroknoj jezgri: lukovi atrija, štukature na pročeljima zgrada te žuta boja korištena u završnoj obradi fasada. Taj žuti highlight predeterminirao je boju korištenu u vizualnom identitetu. Iz slovne oznake B, koja je ekstraktirani inicijal Baroka, izvučeni su grafički elementi lukova i štukatura. Lukovi su postali dio logotipa, a štukatura, odnosno trodimenzionalna derivacija njenog presjeka, postala je osnovni konstrukcijski element ploča koje se koriste za signalizaciju putem destinacijskih, informacijskih i orijentacijskih ploča.

“Ovim projektom obuhvaćena je izrada 39 destinacijskih ploča koje su pričvršćene na fasade ili su samostojeće ukoliko to nije bilo moguće (npr. pored križeva). Od toga 2 samostojeće ploče za crkvu Sv. Nikolaja i Srpski dom nisu postavljenje, s obzirom da nismo dobili suglasnost za postavljanje. 3 orijentacijske ploče, odnosno putokazi postavljeni su na pješačkoj ruti – na korzu ispred Veleprometa i Bipe, otočić na baroknom trgu pored Zlatne doline i na početku Samostanske ulice. Još su postavljena tri totema s mapom grada i popisom svih destinacijskih ploča: na korzu preko puta Veleprometa, kod pristana na riječne brodove i na trgu kod Bećarskog križa,” objasnila je Sekulić.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr