Bundesligaš St. Pauli zbog suradnje s punk bendom na službene proizvode stavio prekriženi križ

st. pauli
Foto: Stefan Brending/wikimedia commons

Njemački nogometni prvoligaš St. Pauli privukao je pažnju suradnjom s američkim bendom Bad Religion (Loša religija). Naime, logo benda je prekriženi križ, simbol koji se našao na službenim majicama i šalovima uz logo kluba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački U17 reprezentativac i bivši igrač St. Paulija Eric da Silva Moreira napisao je na Instagramu:

“Logo benda nije samo kontroverzan i govori ne samo protiv mojih osobnih uvjerenja, već i, kao što je već napisano, protiv vrijednosti koje klub (po mom mišljenju) pokušava prenijeti “, objavio je.

> Francuski biskupi oštro reagirali na izrugivanje vjere na otvaranju Olimpijskih igara

Upozorava da bi se ova suradnja mogla shvatiti kao netrpeljivost prema drugima. Poziva ljude da se informiraju o kršćanskoj vjeri. Da Silva Moreira redovito dijeli svoja vjerska uvjerenja na Instagramu, piše CNA.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Klub: Kritiziranje i odbacivanje vjere je dopušteno

Predsjednik kluba Oke Göttlich izjavio je:

Kritiziranje ili odbacivanje vjere apsolutno je dopušteno u demokratskoj državi, bez obzira o kojoj se vjeri radilo – kršćanstvu, judaizmu, islamu ili nekoj drugoj. Međutim, ovaj kritički stav prema vjerama ne znači da je netko protiv vjerske slobode i mi to naravno poštujemo.

Američki bend čiji je logo prekriženi križ svoje ime Bad religion (Loša religija) odabrano je kada je osnovan 1980. godine kako bi provocirali”, navodi se u priopćenju kluba i dodaje:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Usmjereno je protiv svih religija i vlasti. To je srž punk pokreta koji je koristio kršćanski simbol za prenošenje te ideje jer je kršćanstvo dominantna religija u SAD-u.”

Na društvenim se mrežama vodi burna rasprava o suradnji.

Naziv je klub inače dobio po sv. Pavlu. Klub je nakon pobjede Donalda Trumpa na američkim izborima odlučio napustiti društvenu mrežu X (bivši Twitter) navodeći kao razloge provalu „mržnje“ i „uvreda“ nakon što je Elon Musk preuzeo Twitter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.