Erdogan s prednošću ulazi u drugi krug predsjedničkih izbora

Erdogan
Foto: fah

Turska ide u drugi krug izbora nakon što je predsjednik Tayyip Erdogan na glasanju u nedjelju ostvario bolji rezultat od očekivanog i ima značajnu prednost nad svojim suparnikom, ali nedovoljnu za potrebnu većinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ni Erdogan ni oporbeni kandidat Kemal Kilicdaroglu nisu dobili 50 posto i ponovno će se sučeliti 28. svibnja.

– Unatoč podloj kampanji i uvredama, Erdogan nije dobio rezultat koji je očekivao. Nitko se ne bi trebao uzbuđivati zbog ove činjenice. Podaci o izborima i dalje pristižu. Ako naša nacija odluči da idemo u drugi krug, učinit ću to sa zadovoljstvom. Definitivno ćemo pobijediti na ovim izborima u drugom krugu. Svi će to vidjeti, kazao je Kilicdaroglu.

– Imamo 2,6 milijuna glasova više od najbližeg suparnika. Očekujemo da će se to još povećati kada rezultati budu službeni, rekao je Erdogan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon prebrojanih 97 posto listića, Erdogan vodi s 49,39 posto, a Kilicdaroglu ima 44,92 posto, izvijestila je državna novinska agencija Anadolija. Državno izborno povjerenstvo je objavilo da je za Erdogana glasalo 49,49 posto birača nakon prebrojanih 91,93 posto listića.

Sinan Ogan osvojio je 5,3 posto glasova i mogao bi odlučiti o pobjedniku, ovisno o tome koga podrži u drugome krugu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.