Disney će koristiti proširenu stvarnost za privlačenje ljubitelja “Ratova zvijezda” u trgovine

Foto: Fah

Tvrtka Walt Disney poslat će likove iz “Ratova zvijezda” u carstvo proširene stvarnosti idući tjedan kako bi privukla obožavatelje u trgovine budući da stiže nova roba povezana s filmom “Posljednji Jedi” koji će doći u kinematografe do kraja godine, priopćila je tvrtka u četvrtak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više od 20.000 maloprodajnih mjesta u 30 zemalja postavit će 1. rujna zaslone koje kupci mogu skenirati svojim pametnim telefonima kako bi otkrili likove kao što su Rey ili Chewbacca. Korištenjem tehnologije proširene stvarnosti, ljubitelji “Ratova zvijezda” moći će vidjeti likove u prostoru gledajući kroz kamere svojih mobitela i moći će se s njima slikati ili napraviti video snimke.

Disney koristi tehnologiju proširene stvarnosti (AR) koja je prvi put masovno usvojena u srpnju 2016. kada je izdana aplikacija Pokemon Go.

Lov na likove iz “Ratova zvijezda” trajat će tri dana i poklopit će se s “Force Friday II”, danom kada trgovine u ponoć počinju prodavati igračke i druge proizvode povezane s “Posljednjim Jedijem” diljem svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ti proizvodi također će se prodavati putem interneta, a likovi iz proširene stvarnosti bit će dostupni i preko nekih internetskih stranica.

“Posljednji Jedi”, osmi film iz sage “Ratova zvijezda”, dolazi u kinematografe u prosincu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.