Ugostitelji su među raznim djelatnicima koji rade s kupcima u Hrvatskoj pokazali najviše ljubaznosti prema kupcima-gostima, koje velika većina njih i pozdravlja, a najbolji su u tome u Istri, pokazalo je uz ostalo ovogodišnje istraživanje agencije Heraklea za tzv. mystery shopping.
Riječ je o istraživanju “Iš’o medo u dućan”, koje je Heraklea provela od 1. do 31. ožujka ove godine, posjetivši 1.500 lokacija na području cijele Hrvatske s ciljem provjere pozdravljaju li djelatnici kupce te je li upućeni pozdrav ljubazan ili rutinski.
Najviše je posjeta tijekom istraživanja, 998, bilo raznim maloprodajnim objektima (prehrana, supermarket, butik s odjećom ili obućom, ljekarna, benzinska postaja, pekarnica, tehnička roba, drogerija, računalna oprema, dječja oprema, prodavaonica za kućne ljubimce), a bilo je i 365 posjeta ugostiteljskim objektima te 137 financijskom sektoru.
“Ovogodišnji rezultat je pokazao da je 90,6 posto djelatnika u Hrvatskoj pozdravilo gosta/kupca/klijenta, što je porast od 3,4 posto u odnosu na prošlu godinu, a najbolji u tome su ugostitelji s rezultatom od 93,4 posto”, iznose iz Heraklee.
Među ljubaznim ugostiteljima s najboljim rezultatom od 95,3 posto vodi Istra, čijih je također ukupno najviše djelatnika iz svih lokacija, 60,7 posto, goste/kupce/klijente pozdravilo ljubazno.
Sektor maloprodaje je ostvario najlošiji rezultat od 89,4 posto, dok je regija s najlošijim rezultatom Kvarner s rezultatom od 88,5 posto, pri čemu čak 11,5 posto djelatnika uopće nije pozdravilo gosta/kupca/klijenta, navode iz Heraklee.
Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlom godinom, najveći porast među regijama je ostvarila Slavonija, za 6,1 postotnih bodova, dok je Kvarner jedini ostvario pad u odnosu na prošlu godinu, za 1,5 postotnih bodova, zaključuje se u priopćenju.