Ugostitelji najljubazniji među djelatnicima koji rade s kupcima

Foto: Thinkstock

Ugostitelji su među raznim djelatnicima koji rade s kupcima u Hrvatskoj pokazali najviše ljubaznosti prema kupcima-gostima, koje velika većina njih i pozdravlja, a najbolji su u tome u Istri, pokazalo je uz ostalo ovogodišnje istraživanje agencije Heraklea za tzv. mystery shopping.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je o istraživanju “Iš’o medo u dućan”, koje je Heraklea provela od 1. do 31. ožujka ove godine, posjetivši 1.500 lokacija na području cijele Hrvatske s ciljem provjere pozdravljaju li djelatnici kupce te je li upućeni pozdrav ljubazan ili rutinski.

Najviše je posjeta tijekom istraživanja, 998, bilo raznim maloprodajnim objektima (prehrana, supermarket, butik s odjećom ili obućom, ljekarna, benzinska postaja, pekarnica, tehnička roba, drogerija, računalna oprema, dječja oprema, prodavaonica za kućne ljubimce), a bilo je i 365 posjeta ugostiteljskim objektima te 137 financijskom sektoru.

“Ovogodišnji rezultat je pokazao da je 90,6 posto djelatnika u Hrvatskoj pozdravilo gosta/kupca/klijenta, što je porast od 3,4 posto u odnosu na prošlu godinu, a najbolji u tome su ugostitelji s rezultatom od 93,4 posto”, iznose iz Heraklee.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među ljubaznim ugostiteljima s najboljim rezultatom od 95,3 posto vodi Istra, čijih je također ukupno najviše djelatnika iz svih lokacija, 60,7 posto, goste/kupce/klijente pozdravilo ljubazno.

Sektor maloprodaje je ostvario najlošiji rezultat od 89,4 posto, dok je regija s najlošijim rezultatom Kvarner s rezultatom od 88,5 posto, pri čemu čak 11,5 posto djelatnika uopće nije pozdravilo gosta/kupca/klijenta, navode iz Heraklee.

Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlom godinom, najveći porast među regijama je ostvarila Slavonija, za 6,1 postotnih bodova, dok je Kvarner jedini ostvario pad u odnosu na prošlu godinu, za 1,5 postotnih bodova, zaključuje se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.