Premijer Andrej Plenković dočekao je danas predsjednicu Kolindu Grabar-Kitarović koja je u Banske dvore stigla kako bi Vladi predstavila rezultate rada svoje Radne skupine za razvoj identiteta i brenda Hrvatske.
Na platformi su radili najveći PR i marketinški stručnjaci, a definirali su deset područja koja će biti komunicirana prema stanovnicima, javnosti i turistima kroz diplomaciju, gospodarstvo i vanjsku politiku, prenosi RTL.
Osim kulture, tradicija i sporta, bit će komuniciran i hrvatski mentalitet, kakvi mi jesmo. Kroz to bi se trebao dizati dojam Hrvatske u svijetu. Sami sastanak je trajao više od dva sata, ali bio je i jedan sastanak prije ovog.
“Ono što je ova radna skupina napravila jest kroz vrlo složenu i sofisticiranu metodologiju identificirala deset točaka hrvatskog identiteta i oko toga uklopila priču koja je srž marke ili brenda”, rekla je predsjednica radne skupine PRH Dubravka Sinčić Ćorić, na što se nadovezao i predstojnik Ureda predsjednika Vlade Zvonimir Frka-Petešić:
“Ovo je nacionalni projekt i to je nešto gdje nije ideja nametnuti jedan imidž ili nešto što nismo već cijeli projekt ima svrhu izvući ono što uistinu čini naš identitet.”
Skandinavci su hladni, Švicarci proračunati, a Hrvati otvoreni, vole se družiti, izlaziti van, sjediti na kavama i imaju poseban karakter. To je suština i na tome će se komunicirati hrvatski nacionalni identitet u svijetu idućih nekoliko godina.